Gå til innhold

Når kan man forvente mensen etter ivf om man ikke har blitt gravid?


Mrs.C

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer? Jeg er på dag 18 etter uttak/dag 16 etter innsett og ingen tegn på mens 🙄 Venter på svar på blodprøve fra riksen, har ikke testet selv nå😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle fått svar på blodprøven min i dag, men legekontoret har ROTA den bort 😭 Snakket m riksen i dag og de sa også at jeg burde fått den ca dag 13-14 men. Hadde så utrolig menssmerter i helga men gikk over og ingen mens.. de trodde det kunne være andre ting som "skjedde" nedi der og at det kanskje ville være for tidlig å ta test i dag også🙄 Tok en ista og den var negativ..😨 De ville jeg skulle ta ny blodprøve men får ikke svar før neste uke da.. snakk om at dagene går tregt når man venter.. men detta er "unødvendig" lenge 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 1. forsøk med innsett, fikk jeg negativ test på fredagen og fikk mensen på søndagen.

Da hadde jeg tatt siste dose med progesteron på torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke medisiner tar du? Man kan få utsatt mens av noen av dem.

Negativ test 18DPO er ikke et spesielt bra tegn, selv om man hører om de som har sein HCG-stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ferdig med criconen på mandag, tok blodprøve da (riksen fikk den omsider i går) den var negativ. Venter fortsatt på mensen nå 21 dager etter uttak, da kommer den nok, men det har jammen meg mye forsinket 😢 Tusen takk for svar 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...