Gå til innhold

Forbrukslån og kredittkort fella er det ikke bare shopping gale som faller i. Ensidig vinkling i media !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva HI betalte for SFO-plassen eller hva som er vanlig, men jeg søkte litt og fant dette:

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144272415-hva-koster-sfo-der-du-bor/

 

Det virker som at prisene ligger ganske jevnt på rundt 2-3000 kr/mnd. Om HI har brukt 6000-9000 kr per måned på SFO (om alle barna hadde det) så er det ingenting annet enn økonomisk uansvarlighet. Da finner man andre alternativer for avlastning om det virkelig er nødvendig.



Anonymous poster hash: 7cbc7...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som overrasker meg er hvor mange som ikke har uføreforsikring. Har man ikke råd til å leve av 66% av inntekten sin, bør man tegne forsikring snarest.

 

Anonymous poster hash: bf289...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasker meg er hvor mange som ikke har uføreforsikring. Har man ikke råd til å leve av 66% av inntekten sin, bør man tegne forsikring snarest.

 

Anonymous poster hash: bf289...808

Fordi veldig mange ikke får det på grunn av ting som astma og andre lette sykdommer du neppe blir ufør av. Jeg har hatt nakkeprolaps som er uproblematisk og kan hoppe og drite i uføreforsikring.

 

Anonymous poster hash: 83462...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi veldig mange ikke får det på grunn av ting som astma og andre lette sykdommer du neppe blir ufør av. Jeg har hatt nakkeprolaps som er uproblematisk og kan hoppe og drite i uføreforsikring.

 

Anonymous poster hash: 83462...7d7

 

Ting som astma og ADHD utelukker uføreforsikring, så her kan verken æ eller mannen få det.

 

Anonymous poster hash: 4090d...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis alle barn i nabolaget går på SFO, slik at barna går glipp av kontakt med andre, så regnes det av mange nesten som omsorgssvikt å ikke ha dem på SFO.

 

Anonymous poster hash: aa9d4...074

 

Det er mer omsorgssvikt å ikke ha mat, strøm eller en plass å bo. Prioriteringer kalles det, og har man ikke penger, så burde ikke sfo være i tankene en gang

 

Anonymous poster hash: 18a8a...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ting som astma og ADHD utelukker uføreforsikring, så her kan verken æ eller mannen få det.

 

Anonymous poster hash: 4090d...28c

Der dere forsikret gjennom jobben eller er det samme greia der?

 

Anonymous poster hash: bf289...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der dere forsikret gjennom jobben eller er det samme greia der?

 

Anonymous poster hash: bf289...808

Det er ikke alltid man får så mye gjennom den. Jeg får hele 900 kroner i måneden

 

Anonymous poster hash: 18a8a...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...