Gå til innhold

Bedside Crib erfaringer


M@mma88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å høre andres erfaringer med bedside crib. Har veldig vanskelig for å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Grunnen til at jeg ønsker bedside crib er fordi jeg skal gjennomgå keisersnitt, og tenker at natteamming blir litt enklere når jeg har babyen i bedside crib kontra vanlig sprinkelseng. 

Det jeg ikke finner noen løsning på er hvordan man kan feste en bedside tilstrekkelig til en rammemadrass. 

Noen andre som har gjennomgått keisersnitt og har brukt bedside crib? 

Tenker ikke at kostnadene er unødvendig på grunn av kort tids bruk, siden storebror skal over til juniorseng etter et halvt års tid etter lillebror kommer til verden, og da får lillebror overta sprinkelsengen :)

Håper på svar.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 7 måneder senere...

Følger også denne. Kunne tenke meg dette da jeg er ganske sikker på at jeg vil sove dårlig om babyen ligger i sengen, men ønsker å ha h*n så nær som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke helt svar på spørsmålet ditt , men vi brukte vanlig sprinkelseng hvor vi tok av en langside. Så festet vi den intill rammemadrassen med "tvinger" under. Har akkurat fått den opp nå til nr to kommer :)
Syntes det var veldig praktisk , og godt med litt "rom" i sengen også. Og slippe å reise meg opp for å amme. Når han våknet, uten sult, kunne jeg og bare legge armen min inn til han og så sov han videre :)

Førstemann samsov vi 100% med til han var nesten 1år , så en bedside crib ville raskt blitt litt liten. Når han flyttet over på eget rom så satt vi bare på langsiden på sengen igjen, så hadde han en seng han var vant med også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...