Gå til innhold

Mai gruppa - siste trimester!


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til😊 

Tenker når det kommer til fødsel så er jeg nok kjapp oppe på sykehuset likevel🙈 Mine igangsatte fødsler har ikke tatt mer enn 7timer så håper jo at hvis jeg får oppleve at fødselen starter av seg selv at den vil gå fortere. 

Kjenner for tiden at jeg føler meg veldig uvel, i dag har jeg liksom en følelse av at: Nei håper det ikke blir fødsel i dag. Mye vondt i magen og mye luft🙈 Men skal på kontroll på sykehuset i morgen så det blir spennende. Hadde jo et håp om at lillegutt var kommet ut før den timen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til.

Ingen tegn her heller. Jeg har time på sykehuset på tirsdag, termin dagen. Er skikkelig spent. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra meg. Blir nok baby i løpet av dagen i dag/morgen. 

Gikk opp på vekstkontroll å sparketest. De var ikke fornøyde med sparketesten (pulsen lå på 190-205) så nå er jeg innlagt og har fått ballong.

var ikke dette jeg håpet på (drøm om naturlig fødsel) men beste er jo å få han ut. Kjenner jeg er veldig spent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på kontroll i dag :) siste kontroll hos jordmor, så overtidskontroll på sykehuset på 17 mai 🙄🙄. Ble tøyd godt i dag, hadde 1,5 cm åpning. Håååper det hjalp å tøye å at fødselen startet av seg selv i natt🙏🏻 Men har mistet all troa så blir vell satt i gang på 17 mai med min flaks😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre da😊

Angrer litt nå på at jeg ikke sa til jordmor at hun skulle sjekke modningen og slikt.. kanskje det hadde vært ei snuppe her med meg nå🙈 Sitter fortsatt sååå utålmodig her på dag 2 etter termin uten noen som helst tegn på at noe skal skje. Syns det er så rart at jeg ikke merker noen ting. Ingen slimpropp, lite kynnere..

har dere andre med termin snart noen tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk...ligger her og bare titter i forelskelse på bittelillebror😍 Helt perfekt og så liten (for meg) 

skriver under på at 3.mann kan være en luring. Men ønsker dere alle lykke til med innspurten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RealGutteMamma skrev:

Tusen takk...ligger her og bare titter i forelskelse på bittelillebror😍 Helt perfekt og så liten (for meg) 

skriver under på at 3.mann kan være en luring. Men ønsker dere alle lykke til med innspurten :-)

Gratulerer så masse!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere. Jeg må oppdatere litt. Var på kontroll idag, og overlegen kikket på ultralyd og fant lite fostervann og at bebisen ikke hadde vokst særlig de siste 3 ukene. Men ligger fint ann, ca 3.2 kilo.

Så det ble bestemt at jeg skulle settes igang. Fikk satt inn ballong kl 16 og nå ligger vi her og venter. Har begynt å ta litt tak i magen og ryggen, skikkelig ubehagelig. 

Håper lillebror snart kommer ut. 

❤️Lykke til dere andre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, førskolelæreren skrev:

Hei dere. Jeg må oppdatere litt. Var på kontroll idag, og overlegen kikket på ultralyd og fant lite fostervann og at bebisen ikke hadde vokst særlig de siste 3 ukene. Men ligger fint ann, ca 3.2 kilo.

Så det ble bestemt at jeg skulle settes igang. Fikk satt inn ballong kl 16 og nå ligger vi her og venter. Har begynt å ta litt tak i magen og ryggen, skikkelig ubehagelig. 

Håper lillebror snart kommer ut. 

❤️Lykke til dere andre❤️

Lykke lykke til💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RealGutteMamma skrev:

Tusen takk...ligger her og bare titter i forelskelse på bittelillebror😍 Helt perfekt og så liten (for meg) 

skriver under på at 3.mann kan være en luring. Men ønsker dere alle lykke til med innspurten :-)

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RealGutteMamma: GRATULERER SÅ MASSE:)

Førskolelæreren: Masse lykke til!!! Du har kanskje født du nå? Ser at det er 15 timer siden du skrev sist. Så håper lillebror er kommet og at dere koser dere og har det bra begge to:)

Lykke til fortsatt til dere som enda venter! Det nærmer seg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare anbefale dere som enda ikke har født å pakke ørepropper me i fødebagen (hvis dere ikke har pakka det da) 😉 Vet aldri hvem man deler rom med😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️Hei på dere❤️

Da var vi endelig i mål, lille Ulrik kom igår 10 mai kl 22 04! Helt perfekt med 3.5 kilo!

Men det var en tøff fødsel. Etter kontroll på sykehuset bestemte overlegen å sette meg igang, dette 9 mai. Fikk satt inn ballong som kun gav noen få uregelmessige rier. Lå sånn hele natten frem til i går.

Så ble fostevannet tatt og vi venter 4 timer uten at noe skjedde. Så ble det drypp kl 13 - det var helt grusomt. Fikk epidural kl 15. 

Gutten var ut kl 22. 

Drypp, førstgangs, arr etter ks og en stjernekikker er ikke god kombinasjon!

Men verdt det - deilig å ha ham her nå!❤️

Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, førskolelæreren skrev:

❤️Hei på dere❤️

Da var vi endelig i mål, lille Ulrik kom igår 10 mai kl 22 04! Helt perfekt med 3.5 kilo!

Men det var en tøff fødsel. Etter kontroll på sykehuset bestemte overlegen å sette meg igang, dette 9 mai. Fikk satt inn ballong som kun gav noen få uregelmessige rier. Lå sånn hele natten frem til i går.

Så ble fostevannet tatt og vi venter 4 timer uten at noe skjedde. Så ble det drypp kl 13 - det var helt grusomt. Fikk epidural kl 15. 

Gutten var ut kl 22. 

Drypp, førstgangs, arr etter ks og en stjernekikker er ikke god kombinasjon!

Men verdt det - deilig å ha ham her nå!❤️

Lykke til alle dere andre!

Gratulere så masse ❤❤❤❤❤

Anonymkode: a42db...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!

 

Her har angsten for toksoplasmose dessverre tatt helt overhånd og jeg bare venter nå... Er så redd for at det skal være noe og vil bare få henne ut nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, førskolelæreren skrev:

❤️Hei på dere❤️

Da var vi endelig i mål, lille Ulrik kom igår 10 mai kl 22 04! Helt perfekt med 3.5 kilo!

Men det var en tøff fødsel. Etter kontroll på sykehuset bestemte overlegen å sette meg igang, dette 9 mai. Fikk satt inn ballong som kun gav noen få uregelmessige rier. Lå sånn hele natten frem til i går.

Så ble fostevannet tatt og vi venter 4 timer uten at noe skjedde. Så ble det drypp kl 13 - det var helt grusomt. Fikk epidural kl 15. 

Gutten var ut kl 22. 

Drypp, førstgangs, arr etter ks og en stjernekikker er ikke god kombinasjon!

Men verdt det - deilig å ha ham her nå!❤️

Lykke til alle dere andre!

Gratulerer så mye!

Synd å høre det ble en så tung fødsel. Nyt tiden med den lille❤️

Her går jeg og fortsatt venter på noen tegn til fødsel men ingenting skjer. Ringte inn for å avtale overtidskontroll men fikk ikke før på mandag. Kjenner all energien bare har dratt fra meg nå😕 Håper virkelig hun tenker å melde sin ankomst snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førskolelæreren: Gratulerer så masse med lille Ulrik:) Nydelig navn også<3 Et navn jeg har vurdert selv, men så heter bestekompisen til mellomste gutten det. 

Maibaby13: Kan jeg spørre hvorfor du har fått angst for toksoplasmose? Ønsker deg i hvert fall masse lykke til og håper du klarer å finne litt ro i at det er sjelden slikt rammer. Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang prøvetid og ekstrem hyperemesis/ kvalme i flere mnd. Når jeg endelig kunne spise igjen sliter jeg med å vurdere hva jeg kan/ ikke kan spise pga matangst etter kvalmen... Så har jeg vel lest for mye skrekk historier. Jeg prøver å ikke være hysterisk og føler at jeg ikke klarer å skille mellom reelt og ureelt. Nå er det pga grilling av lammekotelett og pølser der redskap ble brukt først til rått kjøtt og så til å ta av ferdige pølser :( takk som spør... Så nå håper jeg å komme i mål med frisk baby <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...