førskolelæreren

Mai gruppa - siste trimester!

28 innlegg i emnet

Heisann :) 

siste trimester her også :-) uke 32. Ser dere har snakket om slimproppen, har et spørsmål. Var på toalettet igår på morgenen å da jeg tørket meg kom det MYE blankt/hvitt-gulaktig slim. Kan dette være slimproppen eventuelt begynnelse av slimproppen? Med de andre hadde jeg dette men også brun/gammelmens lignende. 

Googla mucus plug og fikk opp bilder som ser helt ut som det som kom ut av meg. Men jeg er jo bare uke32 så føler ikke det kan være den. 

Men igår/natt hadde jeg regelmessige kynner i mange timer å det kjentes ut som tidlige rier. Så derfor begynte jeg å tenke litt på dette slimet. Eller var det rett og slett utflod?:kari:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk nå er det ikke lenge igjenn:bolledeig:

Idag plantet jeg påskeliljer og gjorde det litt koselig utenfor. Har litt for lavt BT med denne graviditeten (98/55) og er derfor svimmel en del. Utrolig rart å tenke på at ved forrige graviditet hadde jeg alt motsatt. Var aldei kvalm, utrolig mye vann i hele kroppen og høyt BT.

Var på UL på sykehuset tirsdag og da lå lillegutt med hodet ned. Men nå mistenker jeg at han sitter i sete igjenn. Alle sparkene jeg kjenner er nederst i magen og kun der?

hvor kjenner dere spark?:babysmokk:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler jeg kjenner spark "all over"... Ofte opp mot ribbebeina, og da blir jeg lettet og tenker hver gang at nå ligger han med hodet ned. Men så går det gjerne bare noen timer så kjenner jeg spark ut mot sidene helt nede.. Så ikke vet jeg. Skal heldigvis til ul igjen 4.april, så da håper jeg han ligger med hodet godt plantet nedover;)

RealGutteMamma: Det kan godt være slimproppen du har sett litt til, på tross av at du "kun" er i uke 32. Den skiller seg ut fra annen tykk utflod. Minner litt om gelantin synes jeg. Det som er kommet her, har foreløpig vært helt blankt. Jeg har hørt at når slimproppen går/begynner å gå tidlig, kan kroppen lage ny. Men det har jeg bare hørt, og er ikke noe jeg vet;) Men det er ihvertfall spennende med disse endringene som skjer nå som vi nærmer oss slutten av svangerskapet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå