Gå til innhold

åå trenger krnalge nå.. Jeg er gravid og hormonell, savner gamle krangle og trenger at Blomstre hjelper meg å finn et nytt spisestuebord


Juliea Ruler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Frenzia skrev:

Men skjønner at en æra bare er forduftet og forsvunnet... Til å grine av... Savner dere, og håper dere har det bra! :) 

Jeg tror ikke noe har vært i nærheten av like morsomt på anonym noen gang, så om du kommer over andre ting så push gjerne, Hat-tråden til Ellen-propellen var jo gull😅.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tror ikke noe har vært i nærheten av like morsomt på anonym noen gang, så om du kommer over andre ting så push gjerne, Hat-tråden til Ellen-propellen var jo gull😅.

 

Det skal jeg helt klart gjøre. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tror ikke noe har vært i nærheten av like morsomt på anonym noen gang, så om du kommer over andre ting så push gjerne, Hat-tråden til Ellen-propellen var jo gull😅.

 

Det er enda godt at de er søkbare ennå, da. Så kan man mimre litt når behovet er der. <3

Men jeg skjønner ikke at jeg noen gang hadde så mye tid til å henge her inne. Forsømte jeg både unger og jobb, kanskje? Nå skal jeg til med støvsugeren før foreldrene mine kommer og skal passe min snørrete 5-åring. Over ut... Lev vel... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...