Gå til innhold

åå trenger krnalge nå.. Jeg er gravid og hormonell, savner gamle krangle og trenger at Blomstre hjelper meg å finn et nytt spisestuebord


Juliea Ruler

Anbefalte innlegg

Vet hun har teken på sånt, og sendte meg link til noen nydelige for maaaange år siden. Nå skal vi flytte og jeg vil ha det pent rundt med, typen heller litt mot å ha det stygt rundt seg har jeg merket, så han får lov til å bo på loftet i det nye huset.

 

Jeg savner å krangle, jeg savner onsdags elske og onsdagshat, jeg savner mat inspirasjon. Klaging over gubber, klaging over små folket og ikke minst det pubertale folket.

 

 

 

Ikke minst savner jeg VIN, hverdagsvin, trøstevin,  elskevin og hatevin. Nå går det i null vin og det er ikke så gøy egentlig...

 

Ja dagens klage, hate savne tråd. Er jo dødt her så jeg taler for døve ører, men jeg fikk det nå ut alikavel!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er så helt og inderlig enig, juliea!

Amadine 💖 Kjent nick! Ah hvordan går det med deg? Savner deg hver jul da det skal bakes... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra, du gravid ser jeg? Blir tid til å bake til jul, da?

Ja ble nå smelt på tjukka her før jul, så blir en august gutt om alt for etter planen.

Så i år skal jeg endelig bake pepperkaker fra bunn! skulle i fjor, men kastet opp hele førjulstiden så det var ikke så hygienisk å begynne med rett og slett..

Men jeg lever jo litt etter det jeg ikke rekker nå får jeg jo gjort siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Juliea. Veldig koselig å høre at du venter en liten en :)

Tusen takk! Vi er veldig glade! Leger og alle fagfolk har jo vært veldig tydelige på st mine eggstokker bare er til pynt etter jeg var syk. Helt utrolig!! Lykken er stor hjemme nå💖 Bortsett fra idag, idag er det litt har for jeg gjør klar til fotografering av bolig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja ble nå smelt på tjukka her før jul, så blir en august gutt om alt for etter planen.

Så i år skal jeg endelig bake pepperkaker fra bunn! skulle i fjor, men kastet opp hele førjulstiden så det var ikke så hygienisk å begynne med rett og slett..

Men jeg lever jo litt etter det jeg ikke rekker nå får jeg jo gjort siden ;)

Gratulerer så masse! Kroppen kan overraske😊!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner og gode gamle krangle med dunderly kvinner ( pmstroll) og alt er lov og diskutere uten at det blir kvalt og surt siden det var umulig og være anonym.

Gratulerer med baby🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overraskelse baby 😃😃😃 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer, Juliea! :) Håper det står bra til med deg.

Og så utrolig hyggelig å se at det faktisk er noen her! Jeg savner dere sånn med jevne mellomrom...

Jeg svingte innom nå fordi jeg trengte å søke på noe i forbindelse med at det i disse dager er en oppstart av Landsforeningen fødselsdepresjon, LFFD. Synes det er et utrolig flott tiltak, og kunne tenke meg å bidra på ett eller annet vis. Vet ikke hvordan ennå, har bare noen flyktige ideer, enn så lenge...

Men kanskje jeg nå må innom her oftere igjen? Håper dere har det toppers, alle sammen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så stas dere er her litt :)

 

ja det var et flott tiltak Frenzia! Det skulle ha eksistert med første barnet mitt, slet litt da. Håper og tror det blir andelerledes nå, bedre utgangspunkt nå med en mann og nytt hus.

 

veldig stas! Fått vite at vi venter en gutt og deg blir sikkert supert! Deg syntes kommende storesøster er stas for hun er rettferdigheten selv og syntes det er mest rettferdig med to av hver slik vi blir nå 😝

 

Kroppen syntes dog ikke det å være preggers er like kult nå som sist, og har bestemt seg for å straffe meg med helvetes bekkenløsning og dritt migrene.

Må se det positive og min kiropraktor er dritkjekk! Nesten verdt å fake plager for bare for syns skyld.. (klinikk for alle på bryn ;)

er heldigvis lov å se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
9 timer siden, amandine skrev:

Juliea! Har du kalvet? Håper alt er bra! Snart jul og pepperkaketid!

Ja det har jeg!

og murmeldyret murmen har rukket å bli 7 uker 💙

Han er en bedagelig type denne karen, sover og spiser. Det er utrolig deilig! Og jeg må si at barselperioden denne gangen har vært noe helt annet enn første, dette hsr jo vært bare kos!

 

først var jo litt tøff. Skikkelig hyggelig å være to foreldre sammen altså. Noe annet!

Murmen og jeg går turer, sover og bare suller rundt i dette slaraffenlivet..

snart blir han vel mer våken og aktiv og det blir jo også gøy, men passer derfor på å sove og kose hele dagene.

Når jeg leser det jeg skriver høresdet veldig klisje og rosa ut, og faktisk er det det denne gangen!

***For ikke å være kvalmt skrytete og over lykkelig kan jeg legge til at første to ukene med amming var dritt og at jeg holdt på å dø under fødsel på grunn av enormt blodtap. Litt drama må jo til i kjent Juliea stil.

men ellers ❤️❤️ 

Snart jul! Gleder meg sånn vi får huset fullt i år, jul i eget hus for første gang da må hjemmelagde pepperkaker til🙌

 

Hvordan står det til med deg Amadine? :) henger du og de andre på skjulte DIB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå rundt forbi og omkring 😊 noen av oss, hvertfall.  Travle dager,  er jo ikke så mye nyfødtkosing her, akkurat..  Mer heng i stroppen hvem skal kjøres hvor når og hvordan rekker vi det??

Gratulerer med liten mann! Så deilig.  Og så godt at du har vett i knolten til å nyte det og erfaring nok til å vite hvor bra det er..😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
3 minutter siden, Frenzia skrev:

Seriøst, er hele Krangle lagt ned? :( Ååh, så trist!

Jepp. Med ingen til å skrive innlegg blir det lett sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Jepp. Med ingen til å skrive innlegg blir det lett sånn...

Luten! <3

Ja, det ble vel helt dødt der? Niiitrist! Men alle samtaler og alt da, helt borte? Tror jeg fant noe når jeg søkte på Google, men de ligger jo random under Skravle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frenzia skrev:

Luten! <3

Ja, det ble vel helt dødt der? Niiitrist! Men alle samtaler og alt da, helt borte? Tror jeg fant noe når jeg søkte på Google, men de ligger jo random under Skravle...

Fint å se deg også. Ja, antakelig er trådene fletta inn, man må huske et ord for å finne dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...