Gå til innhold

Dagene etter innsetting..


Live33

Anbefalte innlegg

Hvordan har disse dagene vært for dere?

Jeg er nå på dag 3 etter innsetting og er så bekymret for at det har gått i dass igjen ;( så sykt oppblåst, superøm/vondt i korsryggen og mye murring i magen. Typisk når jeg er pms... Jeg vet jeg kan få slike bivirkninger av lutinus også, men smertene virker så altfor kjent, og jeg blir skikkelig deppa.... Bekymrer jeg meg for mye eller høres dette ut som om atter et negativt forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har disse dagene vært for dere?

Jeg er nå på dag 3 etter innsetting og er så bekymret for at det har gått i dass igjen ;( så sykt oppblåst, superøm/vondt i korsryggen og mye murring i magen. Typisk når jeg er pms... Jeg vet jeg kan få slike bivirkninger av lutinus også, men smertene virker så altfor kjent, og jeg blir skikkelig deppa.... Bekymrer jeg meg for mye eller høres dette ut som om atter et negativt forsøk?

D å være oppblåst ser æ som positiv tegn. Æ var kun oppblåst når æ ble gravid, ikke når d ikke gikk. Så hold mote oppe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live33: Dag 3 etter innsett tror jeg ikke du kan ha symptomer i det hele tatt, ikke sikkert egget har festet seg engang. Hvis du har symptomer på noe så er det bivirkninger av hormonene .. Og ja, veldig vanlig både å være sykt oppblåst og ha murring i korsrygg og mage, det har jeg hatt i alle mine rugeperioder enten jeg har blitt gravid eller ikke. Legen på Porgsrunn sa at man ble veldig oppblåst av PRogesteronstøtten. Også har jeg blitt superhormonell rundt rugedag 6-7 hver gang også. Vet at det er vanskelig, og er helt vill etter å kjenne etter symptomer i rugeperioden selv, men som sagt, tror ikke det er mulig å kjenne noe som helst før rd 9-10, hvis du kjenner noe da i det hele tatt. Det vanlige er visst at eventuelle symptomer først dukker opp etter ikm. 

Lykke til, håper du har et lite egg der inne om er i ferd med å klore seg fast alt det klarer!

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar <3 hjelper med fine ord :) krysser alt jeg har her... testdag Onsdag 15 februar. Om det blir negativt har jeg fortsatt 3 blastocyster på frys - heldigvis... men like sårt og vondt hver gang graviditetstesten bare viser 1 strek :( Ønsket oss et lite gull i 3 år nå.... hvor mange innsett trengte dere før det klaffet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, skjønner deg så altfor godt, helt jævlig det der! Hjelper jo ikke at alle rundt virker som de blir smelt på tjukka bare av å kysse kjæresten sin heller! 😬 Men så heldig du er som har 3 blastocyster på frys, da høres det ut som du har gode sjanser! Vi lyktes ikke på første, men på andre innsett (som var et fryseforsøk) og fikk da en nydelig jente. Er nå igang med søskenforsøk og har foreløpig hatt to forsøk hvor ene har endt i sa og andre var negativt. Blir nytt fryseforsøk i midten av mars, søsken skal det bli ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente heller ingen forskjell på når jeg ble gravid og ikke gravid.. jeg hadde de samme symptomene, foruten en bitteliten blødning 5 og 8 dager etter innsett (2 dråper blod i truseinnlegget begge dagene) som legen mente kunne ha vært en festeblødning. Vi trengte 2 insett før det klaffet!

Masse lykke til! Perioden du er i nå er den verste! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg fikk satt inn egg for 9 dager siden, ekstremt opplåst mage (føler jeg har hatt dette siden jeg startet på medisiner), veldig ømme bryster og en del murringer i magen. Dette spesielt på morgenen rett etter jeg har tisset. Vet ikke om det er noe bra tegn eller hva, klarte ikke dy meg i sted å tok en "billig" test fra Ebay som var negativ  :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...