Gå til innhold

IUI og erfaringer rundt dette


IUIprosessHJELP

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde første IUI behandling for 14 dager siden. Det er veldig spennende men vi er også realistiske, og forventet ikke at det skulle gå på 1.forsøk. I går begynte jeg å blø litt og i dag har det blødd mye. Regner med det ikke gikk denne gangen, men er litt forvirret for mensen skal først komme om en uke. Blodprøve må jeg ta om to dager. Kan syklusen bli så forskjøvet av ovitrelle/femar? Har andre opplevd blødninger etter 14 dager som ikke er mensen? Alle andre erfaringer rundt IUI tas godt imot.😊 krysser fingerene for at det går iløpet av våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Hadde første IUI behandling for 14 dager siden. Det er veldig spennende men vi er også realistiske, og forventet ikke at det skulle gå på 1.forsøk. I går begynte jeg å blø litt og i dag har det blødd mye. Regner med det ikke gikk denne gangen, men er litt forvirret for mensen skal først komme om en uke. Blodprøve må jeg ta om to dager. Kan syklusen bli så forskjøvet av ovitrelle/femar? Har andre opplevd blødninger etter 14 dager som ikke er mensen? Alle andre erfaringer rundt IUI tas godt imot.😊 krysser fingerene for at det går iløpet av våren.

Spørs hvor lang syklusen din pleier å være da? ☺ 14 dager etter behandling er jo gjerne standard i en 28 dagers syklus 🖒

 

Anonymous poster hash: 2ff81...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...