Gå til innhold

Mulig jeg får keisersnitt når legen min søker?


Gunniren89

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig et enkelt spørsmål, for noen del år tilbake ble jeg utsatt for overgrep. Jeg har kommet meg mye etter det med samtaler med psykolog osv. Jeg å mannen min ville starte familie å jeg fødte en nydelig gutt for 2 år siden. Jeg hadde gått mange runder med meg selv i det svangerskapet å jeg kom fram til at "dette klarer jeg!" Jeg fødte da vaginalt, ingen komplikasjoner. Jeg rakk ikke noe smertelindring. Men jeg har falt tilbake mtp det psykiske å marerittene etter den første fødselen. Å nå er jeg gravid igjen med ei lita prinsesse å har brukt store deler av dette svangerskapet til å bekymre meg for fødselen å at det skal fortsette som etter forrige fødsel(jeg går fortsatt til psykolog) men legen min skulle sende inn søknad om keisersnitt, så det jeg lurer på er, tar de på sykehuset egentlig høyde for hva legen min skriver i brevet, Å innvilger søknaden om KS? Eller blir det på en måte bare en søknad for dem ? Takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det er ikke en søknad, men en henvisning. Du vil sannsynligvis bli kalt inn til samtale, ofte flere (først jordmor, så gynekolog). Noen steder tar de slike avgjørelser i team.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...