Gå til innhold

Mistet 3 ganger på rad.....jeg er bare knust!!!


Mrs druestein

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gravid 3 ganger på 4 måneder. Holder på å miste for 3 gang nå og jeg drukner i sorgen.

 

Har fått lett utredning, dvs fått innvendig ultralyd og div blodprøver, brukte også crione og abyl e denne gangen, uten hell. Jeg blir ekstremt fort gravid, blir gravid på første forsøk hver gang.

 

Er helt knust, totalt knust og klarer ikke slutte å gråte.

Er det noen som har noen tips eller råd?

 

Jeg kunne virkelig trengt en solskinnshistorie eller 2 nå :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har tatt mange blodprøver hvor de har sjekket koaguleringen, hormonelt osv...tatt celleprøver, klamydia tester. Eller ikke noe annet enda.

 

Er det noen som har lignende historier hvor eet har gått bra til slutt??

Lenke til kommentar

Tusen takk for de fantastiske tilbakemeldingene på dette forumet, dette er vel 3 tråden jeg starter nærmest uten å få noe svar. Jeg tror jeg får finne et nnet forum

Lenke til kommentar

Som jeg har skjønt det så er det ikke så mange aktive her lenger. Da kan jeg anbefale babyverden og gå inn på vi som har mistet. Veldig trist å høre at du har mistet 3 ganger , det er utrolig tung og hard prosess å gå igjennom og føles veldig urettferdig. Selv har jeg mistet 3 ganger etterhverandre og ble gravid på 1 forsøk omtrent hver gang. Jeg var igjennom habituellabort utredning men fant ingenting grunn på hvorfor jeg har mistet annet at jeg var maks uheldig . Det er dessverre noen av oss som mister noen ganger før de får ønskebarnet. Mitt tips til det er at du har krav på hjelp. Etter 3 aborter er jeg nå 22 uker på vei, og jeg trodde virkelig at jeg aldri skulle få oppleve dette etter så mye motgang. Så det fins håp så ikke gi opp! Bare viktig å ta godt vare på hverandre og samle nye krefter . Håper det blir din tur snart :) ser du har tatt blodprøver, jeg fikk også tilbudet om vannscanning da kan man finne ut om de kan se om det er noe i livmoren som kan være grunnen til fosteret ikke fester seg . Det var ganske godt å få det bekreftet at alt var som det skulle inni der.

Lenke til kommentar

Som jeg har skjønt det så er det ikke så mange aktive her lenger. Da kan jeg anbefale babyverden og gå inn på vi som har mistet. Veldig trist å høre at du har mistet 3 ganger , det er utrolig tung og hard prosess å gå igjennom og føles veldig urettferdig. Selv har jeg mistet 3 ganger etterhverandre og ble gravid på 1 forsøk omtrent hver gang. Jeg var igjennom habituellabort utredning men fant ingenting grunn på hvorfor jeg har mistet annet at jeg var maks uheldig . Det er dessverre noen av oss som mister noen ganger før de får ønskebarnet. Mitt tips til det er at du har krav på hjelp. Etter 3 aborter er jeg nå 22 uker på vei, og jeg trodde virkelig at jeg aldri skulle få oppleve dette etter så mye motgang. Så det fins håp så ikke gi opp! Bare viktig å ta godt vare på hverandre og samle nye krefter . Håper det blir din tur snart :) ser du har tatt blodprøver, jeg fikk også tilbudet om vannscanning da kan man finne ut om de kan se om det er noe i livmoren som kan være grunnen til fosteret ikke fester seg . Det var ganske godt å få det bekreftet at alt var som det skulle inni der.

Tusen takk for fint svar :) :)

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...