GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Kjente pÄ tappen i kveld, lenge siden nÄ. Det stakk i magen hver gang jeg pirket borti den. Ikke opplevd det fÞr...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Har lyst og si T... men det er tidligt enda og alt kan skje. Er jo barre 10 dpo.

 

Krysser og hÄper for det er 1 Är siden det har lyst positiv digital test. Det er pÄ samme mnd i fjord rart.

 

NÄ er det uka vÄr og jeg drysser stÞv til dikka.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har ingen tro denne pp...

Her har vi hatt to runder med omgangssyke! Har vÊrt en grusom mnd... SÄ har ikke store forhÄpninger akkurat

 

Det er vel da det klaffer  :danse:

 

Sniker litt her inne.. Det var da det klaffa for oss :) Alle i huset fikk omgangssyken etter tur og orden, og da kan jeg love deg at det var dÄrlig med aksjer, men sÄ viste det seg at syklusen plutselig hadde blitt en uke fremskyndet, iallefall ifÞlge ul og en baby er det inne i magen. Mannen spÞkte helt frem til ul om hvem som var faren osv, men nÄ har han slutta ;)

Endret av 2sĂžteog1Ăžnskes
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Negativ test her i dag. Etter "vanlig" syklus er jeg en dag pÄ overtid.

 

Etter at vi startet prÞvingen har det bare blitt syklus-rot. Den har ALLTID vÊrt 30-31 dager lang-uten unntak! NÄ har den vÊrt pÄ 34 og 28 dager. GjenstÄr Ä se hvor lang denne blir...

 

Lykke til videre dere som har fĂ„tt +tester 😊👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 dpo her nĂ„. Ser det har klaffet for noen. GRATULERERđŸ™ŒđŸ»đŸ™ŒđŸ» Har dere hatt noen symptomer?

 

Her har det vĂŠrt lite. Men... fiser litt mer 😂😂 og i dag kom det mensensmerter pĂ„ ettermiddagen đŸ˜« Ikm pĂ„ sĂžndag

 

Negativ test i dag btw.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det er sĂ„ leit Ă„ tenke pĂ„ at jeg egentlig skulle vĂŠrt i uke 18 nĂ„.😔 HĂ„per sĂ„ inderlig at det klaffer denne pp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk flutili 😊 krysser fingrane for deg! Er sĂ„rt Ă„ tenke pĂ„ det som kunna vert 😕

Endret av Minimeg123
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

9 dpo her nĂ„. Ser det har klaffet for noen. GRATULERERđŸ™ŒđŸ»đŸ™ŒđŸ» Har dere hatt noen symptomer?

 

Her har det vĂŠrt lite. Men... fiser litt mer 😂😂 og i dag kom det mensensmerter pĂ„ ettermiddagen đŸ˜« Ikm pĂ„ sĂžndag

 

Negativ test i dag btw.

Takk for det 😊 veldig lite symptomer mĂ„ eg seie, men meir irritabel. Hadde litt menssmerter og faktisk mykje luft i magen som du beskriver 😅 lykke til 👌

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det er sĂ„ leit Ă„ tenke pĂ„ at jeg egentlig skulle vĂŠrt i uke 18 nĂ„.😔 HĂ„per sĂ„ inderlig at det klaffer denne pp.

Man mÄ heller tenke at den lille ikke var frisk. Tenk hvis du hadde gÄtt helt til termin men en liten en som hadde gÄtt bort ved fÞdsel og var uforenelig med liv. Jeg mÄtte begynne Ä tenke slik nÄr jeg mistet 6 ganger! Jeg vil ha ett friskt barn jeg vil bÊre frem og elske for resten av livet mitt..

Jeg mistet 2 ganger i 2010, 4 ganget i 2011. Og 1 gang i 2012. Alle ved prĂžverĂžr!

SĂ„ kom tvillingene november 2012.

Endret av C'est la vie
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er det lite symptomer, litt sÄre bryst, metal smak og Þm der nede.

 

Barre mensen holder seg vekke sÄ jubler jeg pÄ FREDAG. Testene er blitt sterkere. Gubben tÄrer ikkje og sei noko, han er nok redd han og.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Negativ test og pms i dag, to dager fĂžr mensen ventes. Ikke den beste morgenen her altsĂ„. Skulket jobb i morges og spiste frokost alene pĂ„ kafĂ©. Det hjalp 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Man mÄ heller tenke at den lille ikke var frisk. Tenk hvis du hadde gÄtt helt til termin men en liten en som hadde gÄtt bort ved fÞdsel og var uforenelig med liv. Jeg mÄtte begynne Ä tenke slik nÄr jeg mistet 6 ganger! Jeg vil ha ett friskt barn jeg vil bÊre frem og elske for resten av livet mitt..

Jeg mistet 2 ganger i 2010, 4 ganget i 2011. Og 1 gang i 2012. Alle ved prĂžverĂžr!

SĂ„ kom tvillingene november 2012.

Ja, det er sant det, er 6 gangen jeg og mistet denne gangen.

BĂžr jo prĂžve Ă„ tenke pĂ„ at det var sykt. Vil heller ha friskt barn , mĂ„ vĂŠre grusomt Ă„ miste et barn ved fĂždsel eller etterpĂ„ 😔

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fulgt litt med her inne og i dag tidlig / i natt fikk jeg positiv test! 18 dager etter Egglþsning !😊 Er litt i sjokk 😊💕

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fulgt litt med her inne og i dag tidlig / i natt fikk jeg positiv test! 18 dager etter Egglþsning !😊 Er litt i sjokk 😊💕

Gratulerer đŸŒ·đŸ™‚

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ogsÄ sniki og fulgt med litt her inne. :popcorn: Tror ikke systemet var heeelt i gjenge etter ma, for el var nok litt seinere enn jeg trodde og ikm er nok egentlig er denne uka (og ikke forrige uke).

 

Fikk veeldig svak strek pÄ billigstrips pÄ sÞndag og tydelig sterkere igÄr (!). Det er nesten ikke til Ä tro, sÄ kjapt etter ma. Men det kan faktisk se ut som om det er noe pÄ gang igjen allerede.  :hjerte:  I dag synes jeg, skrekk og gru, at streken var svakere igjen, men hÄper det skyldes utvanna urin, for jeg var oppe i natt og drakk vann :eeeh:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fulgt litt med her inne og i dag tidlig / i natt fikk jeg positiv test! 18 dager etter Egglþsning !😊 Er litt i sjokk 😊💕

Gratulerer! Har den vÊrt negativ fÞr/ved ikm, for sÄ Ä bli positiv fÞrst 18 dpo?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer lþvinna30 🎉

HĂ„per det var at urinen var utvanna Akkma 👌 satser pĂ„ streken er sterkare imĂ„rga 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fulgt litt med her inne og i dag tidlig / i natt fikk jeg positiv test! 18 dager etter EgglĂžsning ! Er litt i sjokk

 

Gratulerer 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ogsÄ sniki og fulgt med litt her inne. :popcorn: Tror ikke systemet var heeelt i gjenge etter ma, for el var nok litt seinere enn jeg trodde og ikm er nok egentlig er denne uka (og ikke forrige uke).

 

Fikk veeldig svak strek pÄ billigstrips pÄ sÞndag og tydelig sterkere igÄr (!). Det er nesten ikke til Ä tro, sÄ kjapt etter ma. Men det kan faktisk se ut som om det er noe pÄ gang igjen allerede.  :hjerte:  I dag synes jeg, skrekk og gru, at streken var svakere igjen, men hÄper det skyldes utvanna urin, for jeg var oppe i natt og drakk vann :eeeh:

Blir nok slik pÄ deg nÄ  :gravid:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...