GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

MĂ„ vĂŠre heilt sikket pĂ„ att EL er over utgĂ„tt, ellers kan EL bli forskyvd 😊 nĂ„r eg har prĂžvd har eg starta 3 DPO 😊 (men eg temper ikkje)

Tempen har vert hÞy pÄ dag 2 no sÄ el har vert.

Korleis skal jeg ta det ? Har lest at noen tar dobbel dose i 6 dager og trapper ned og stopper dagen fĂžr mens. Noen fĂžlger dosen fram til mens. Kva er rett ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testa noe mer. 😜Gikk tom for el tester, og har heller ikke testa noe mer med g tester. Tenkte jeg skulle vente noen dager fĂžr jeg prĂžver igjen. Og bestille noen fler el tester ogsĂ„.

Krysser og hĂ„per der er noe 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tempen har vert hÞy pÄ dag 2 no sÄ el har vert.

Korleis skal jeg ta det ? Har lest at noen tar dobbel dose i 6 dager og trapper ned og stopper dagen fĂžr mens. Noen fĂžlger dosen fram til mens. Kva er rett ?

Eg trappa ned fĂžr mens :) usikker kva som er vanlig, men 2+2 i ei veke, trapp ned til 1+1 i to dager fĂžr slutt :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Eg trappa ned fĂžr mens :) usikker kva som er vanlig, men 2+2 i ei veke, trapp ned til 1+1 i to dager fĂžr slutt :)

 

Da prĂžver eg det.

 

Alt mÄ prÞvast

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har ingen tro denne pp...

Her har vi hatt to runder med omgangssyke! Har vĂŠrt en grusom mnd... SĂ„ har ikke store forhĂ„pninger akkurat 😔

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Har ingen tro denne pp...

Her har vi hatt to runder med omgangssyke! Har vÊrt en grusom mnd... SÄ har ikke store forhÄpninger akkurat

 

Det er vel da det klaffer  :danse:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er jeg 3 dpo  og resten av jenten er ?

 

Tar wild yam denne prioden men tror det blir bedre med bidronninggele neste mnd.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvor i dpo land jeg er, aner jeg ikke, disse el testene gjorde meg en smule forvirret Hehe .

 

Har du tatt ny hcg test ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Murrer og kommer verk av og til. Tisser neon gult av dei wild yam dropsa. Er 5 dpo. Kleier i fingranj etter testing, F.... da er jo bort kasta heile testinga.

 

Korleis er stÄa med jentene da ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har hatt slike menssmerter idag. NÄr kroppen er i aktivitet kjenner jeg det ikkje men nÄr jeg slapper av er det der heile tiden. Kva skjer ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har hatt slike menssmerter idag. NÄr kroppen er i aktivitet kjenner jeg det ikkje men nÄr jeg slapper av er det der heile tiden. Kva skjer ?

Nei, det er ikkje lett Ă„ svare pĂ„ 😊 fĂ„r satse pĂ„ det er et positivt tegn 👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, det er ikkje lett Ä svare pÄ fÄr satse pÄ det er et positivt tegn

 

FÄr krysse og hÄpe det er positive tegn. Er nok redd for at det er Wild Yam som har ordna det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 dpo og det murrer men ikkje sÄ intens mens smerter i dag. FÞler meg mÞrebanka der neden til. Kan Wild Yam utgjÞre slike ting ? Noen som har prÞvd det

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 dpo i dag og SÅ lyst til Ă„ teste... jeg har jo ikm sĂžndag mest sannsynlig. Hva med dere tidligere i uka. Har dere symptomer?

 

Jeg kjenner jo symptomer i alt Ä ingenting nÄr man kjenner etter. Men usikker pÄ om d er symptomer eller bare vanlig fÞr mensen.

 

Det jeg har kjent er iallefall:

Stikkinger i livmor 4-5 dpo. Ingenting i dag 6 dpo

Øm i EN pupp. Samme side som el var pÄ. Helt vanlig for meg fÞr mensen..,

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjente ikkje noko spesielt av wild yamen nÄr eg brukte den utgÄtt :)

Har googla og finne ein del info som andre sier. Er nok dei tinga jeg nevner sĂ„ det er normalt det jeg kjenner. HĂ„pte pĂ„ no positive jeg da. đŸ˜«

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...