Gå til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi håper på positiv test for Flutili.

 

Vi fikk ikke så gode nyheter i dag. Svar på mannens sædprøve, viser litt nedsatt kvalitet. Jeg vet ikke hva "litt" betyr i denne sammenheng. Vi før høre mer med klinikken som testet, eller fastlegen. Men det bekreftet jo mine bange anelser. Mannen er frisk, spiser sunt, røyker ikke og er ikke altfor gammel (34). Så jeg forstår ikke helt hvorfor han skal ha dårlig kvalitet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper på positiv test for Flutili.

 

Vi fikk ikke så gode nyheter i dag. Svar på mannens sædprøve, viser litt nedsatt kvalitet. Jeg vet ikke hva "litt" betyr i denne sammenheng. Vi før høre mer med klinikken som testet, eller fastlegen. Men det bekreftet jo mine bange anelser. Mannen er frisk, spiser sunt, røyker ikke og er ikke altfor gammel (34). Så jeg forstår ikke helt hvorfor han skal ha dårlig kvalitet :/

Da min mann testet sædkvaliteten sin så fikk vi beskjed om at det var -få og dårlige- svømmere . Det var i 2010. Men vi har fått det til. Har tatt ca 1 år og lage hver unge. Endret av Flutili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psydx.jpg

El tester de tre siste dagene, slik har de vært de siste 10 dagene... hmmm.

Om jeg hadde vært gravid, så burde vel graviditetstesten slått bedre ut? Og om jeg ikke er gravid, hvorfor får jeg da så mange positive el tester? Og hvorfor fra så tidlig i syklusen? Skjønner fint lite🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Slik vart min el test da jeg var gravid sist.

Vet ikke om jeg tør juble noe ennå. Ikke før jeg får en tydelig positiv g test😜

Har flere ganger hatt kjemisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart flutili. Kanskje greit å fare ein tur til legen? Rart du har hatt positiv ELtest i 10dager og ikkje får sterkare strek på graviditetstest. Håper du er gravid! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det min 6 dag med EL slim og jeg bruker og ha 4 dager. Kva skjer ? Er det gode tegn eller ?

Er vell berre EL som blir litt seinare :) hadde sjølv ELslim lenger enn vanlig denne pp, men fekk knall positiv ELtest og symptom uansett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psydx.jpg

El tester de tre siste dagene, slik har de vært de siste 10 dagene... hmmm.

Om jeg hadde vært gravid, så burde vel graviditetstesten slått bedre ut? Og om jeg ikke er gravid, hvorfor får jeg da så mange positive el tester? Og hvorfor fra så tidlig i syklusen? Skjønner fint lite

 

Du har nok ein god del hcg i urinen og da slår den ut. Tror jeg ville ha kontakta legenkontoret og teke hcg blodprøven for og få eit svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er el tester ca 70 % positive. Elslim i dag tidlig og tempen opp 0,20. Tempen viser tegn på eggløsning men er i tvil pga el slim i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart flutili. Kanskje greit å fare ein tur til legen? Rart du har hatt positiv ELtest i 10dager og ikkje får sterkare strek på graviditetstest. Håper du er gravid! ☺

Skal til legen uansett med noe annet i begynnelsen av mars. Så lurte på å ta med en urinprøve og høre litt ang dette . Om ikke jeg har blitt gravid før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er svara på blodprøven. Skuffa AMH fikk jeg ikkje så da er det bortkasta.

 

FSH 6,7

LH   4,9

Østradiol  201

 

Fekk ikkje snakke med legen så må ta det over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er svara på blodprøven. Skuffa AMH fikk jeg ikkje så da er det bortkasta.

 

FSH 6,7

LH 4,9

Østradiol 201

 

Fekk ikkje snakke med legen så må ta det over helga.

Hva er det og hva skal nivåene ligge på? 😊

 

Anonymous poster hash: 75307...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det og hva skal nivåene ligge på?

 

Anonymous poster hash: 75307...d71

 

Det er tester for eggkvalitet men siden AMH ikkje er det er testen bortkasta.

 

FSH  1,2 - 21,0 verdier

LH    0,0 - 77,0 verdier

Østradiol 105 - 1399 verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første mnd jeg prøver el tester. I dag er dag 14 i 28 dagers syklus. Til morgenen i dag var streken gaske tydelig men ikke like sterk som kontrollstreken og i nå er den veldig svak. Hva betyr dette? Trodde den skulle slå positivt ut et par dager før den ble negativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første mnd jeg prøver el tester. I dag er dag 14 i 28 dagers syklus. Til morgenen i dag var streken gaske tydelig men ikke like sterk som kontrollstreken og i nå er den veldig svak. Hva betyr dette? Trodde den skulle slå positivt ut et par dager før den ble negativ

Har opplevd negativ morgon og kl 17 positiv og kl 23 var den negativ igjen. Det kan lønne seg og ta 2 til 3 PR dag.

 

 

 

Anonymous poster hash: e63ad...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart flutili. Du har ikke hatt pcos? Eller vanncyster på eggstokkene? Det kan gi mye høye el verdier.

Har aldri blitt skjekka for noe av dette ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er testene blitt sterkare ?

Har ikke testa noe mer. 😜Gikk tom for el tester, og har heller ikke testa noe mer med g tester. Tenkte jeg skulle vente noen dager før jeg prøver igjen. Og bestille noen fler el tester også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være heilt sikket på att EL er over utgått, ellers kan EL bli forskyvd 😊 når eg har prøvd har eg starta 3 DPO 😊 (men eg temper ikkje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...