GĂ„ til innhold

IKM uke 9 🐇


Jordskokk

Anbefalte innlegg

Da blir det pp 10 her, eller er det 9? Har mistet tellingen.

NĂ„ skal vi ta litt grep her, mannen skal ta sĂŠdprĂžve.

IKM er ca 2. mars. FĂžrste barn.

 

Hvem er med denne runden?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Kaster meg med... IKM sÞndag(uke8)/mandag (uke9),sÄnn ca. Syklusen har tullet litt de siste mÄnedene, sÄ fÄr bare vente Ä se hvor lenge den varer denne gangen. Pp3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tenker jeg havner her inne, begynte Ă„ spotte i dag.

Ikm 1 mars

FÞrst 8 pp sÄ SA , dette er 3 pp etter SA'en.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da skal jeg ta blodprÞve pÄ dag 2 og sjÄ om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og hÄper at det blir gode resultater.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Da skal jeg ta blodprÞve pÄ dag 2 og sjÄ om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og hÄper at det blir gode resultater.

Lykke til :) husk vanlige prÞver ogsÄ da, Østradiol, fsh, Amh osv :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Lykke til :) husk vanlige prÞver ogsÄ da, Østradiol, fsh, Amh osv :)

 

Dei var med pÄ lista pluss meir. 

 

Den AMH mÄtte ein bestille. Og at pÄ hadde legen glemt alt og lage blodprÞve liste. Fikk ordna det

 

Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist pÄ den ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dei var med pÄ lista pluss meir.

 

Den AMH mÄtte ein bestille. Og at pÄ hadde legen glemt alt og lage blodprÞve liste. Fikk ordna det

 

Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist pÄ den ?

Ikke noe tidsfrist pĂ„ den. Men AMH skrives bare pĂ„ diverse feltet pĂ„ rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da 🙈 SĂ„ en fordel Ă„ ta med 😂

Det er vanlig serum glass sÄ skriver man AMH i div feltet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikke noe tidsfrist pÄ den. Men AMH skrives bare pÄ diverse feltet pÄ rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da SÄ en fordel Ä ta med

Det er vanlig serum glass sÄ skriver man AMH i div feltet.

 

HÄper det, Vil ha svar pÄ det for det var jo det som var hensikta med heile prÞven

 

Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis pÄ at jeg har hatt egglÞsning. Flotte verdier.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

No er jeg ferdig med heksa. Lange dager til el en gitt.

 

HÄper det blir noe denne pp en da, som detta pÄ oss  :gravid:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HÄper det, Vil ha svar pÄ det for det var jo det som var hensikta med heile prÞven

 

Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis pÄ at jeg har hatt egglÞsning. Flotte verdier.

 

Da ville jeg prĂžvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da ville jeg prĂžvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det :)

 

Kor fÄr jeg tak i det ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Kunne ikke dy meg sÄ tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...

 

Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig Ă„ se mengde pga tampongbruk.

 

NĂ„ skal jeg bare samle urin i noen timer og prĂžve en digital test for Ă„ se om dette stemmer.

 

Jubler ikke fĂžr evt den digitale blir positiv.

 

Har ikke hatt blĂždninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blĂždning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blĂždningen var stĂžrre.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kunne ikke dy meg sÄ tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...

 

Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig Ă„ se mengde pga tampongbruk.

 

NĂ„ skal jeg bare samle urin i noen timer og prĂžve en digital test for Ă„ se om dette stemmer.

 

Jubler ikke fĂžr evt den digitale blir positiv.

 

Har ikke hatt blĂždninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blĂždning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blĂždningen var stĂžrre.

Spennende dette... hadde jo vÊrt fantastisk Ä starte IKM-runden med graviditet hos en av oss. Du fÄr oppdatere nÄr du vet mer!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok en digital nÄ, som skal vise + og -.

FĂžrst viste den -

Men nĂ„ 10 min etterpĂ„ sĂ„ blinker den mellom + og 📖. Noe feil med testen da kanskje?

Demonterte den og sÄ pÄ testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok en digital nÄ, som skal vise + og -.

FĂžrst viste den -

Men nĂ„ 10 min etterpĂ„ sĂ„ blinker den mellom + og 📖. Noe feil med testen da kanskje?

Demonterte den og sÄ pÄ testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig.

Ta ein ny i morgon. Da skal den bli +.

 

Krysser for deg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skal uansett til legen i morgen, sĂ„ vurderer Ă„ bare ta med en urinprĂžve dit, da fĂ„r jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til Ă„ teste hjemme og 😜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Skal uansett til legen i morgen, sÄ vurderer Ä bare ta med en urinprÞve dit, da fÄr jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til Ä teste hjemme og

 

Kossen gjekk det ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kossen gjekk det ?

Det ble forandring i planene da sÞnnen min plutselig mÄtte pÄ sykehus, sÄ ble ikke noe av legetimen.

Men har tatt en digital til. De digitale blir negative og strimmeltestene blir svak positive. SĂ„ jeg venter noen dager og ser om testene blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok el test igjen nÄ i kveld, som ble positiv. Har en g-test igjen. PrÞver meg pÄ den i morgen tidlig. Klarer jo ikke dy meg. SÄ fÄr jeg heller kjÞpe meg en digital som sier gravid og ikke gravid i morgen. Veldig lyst pÄ et ordentlig svar snart .

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...