Jordskokk

IKM uke 9 🐇

272 innlegg i emnet

Da blir det pp 10 her, eller er det 9? Har mistet tellingen.

Nå skal vi ta litt grep her, mannen skal ta sædprøve.

IKM er ca 2. mars. Første barn.

Hvem er med denne runden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaster meg med... IKM søndag(uke8)/mandag (uke9),sånn ca. Syklusen har tullet litt de siste månedene, så får bare vente å se hvor lenge den varer denne gangen. Pp3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg havner her inne, begynte å spotte i dag.

Ikm 1 mars

Først 8 pp så SA , dette er 3 pp etter SA'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanta kom i går. Så da blir det ny pp på meg. Blir 3 pp. Ikm 4. Mars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom heksa i dag. 

PP har jeg ikkje kontroll på kanskje 30 pp

Ikm 5 mars.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg ta blodprøve på dag 2 og sjå om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og håper at det blir gode resultater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg ta blodprøve på dag 2 og sjå om eggreservene er begynt og bli tomt. Krysser og håper at det blir gode resultater.

Lykke til :) husk vanlige prøver også da, Østradiol, fsh, Amh osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til :) husk vanlige prøver også da, Østradiol, fsh, Amh osv :)

Dei var med på lista pluss meir. 

Den AMH måtte ein bestille. Og at på hadde legen glemt alt og lage blodprøve liste. Fikk ordna det

Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist på den ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei var med på lista pluss meir.

Den AMH måtte ein bestille. Og at på hadde legen glemt alt og lage blodprøve liste. Fikk ordna det

Den AMH vart sikker ikkje godkjent. Er det noko tidsfrist på den ?

Ikke noe tidsfrist på den. Men AMH skrives bare på diverse feltet på rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da 🙈 Så en fordel å ta med 😂

Det er vanlig serum glass så skriver man AMH i div feltet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe tidsfrist på den. Men AMH skrives bare på diverse feltet på rekvisisjonen. Amh er jo eggreserven da Så en fordel å ta med

Det er vanlig serum glass så skriver man AMH i div feltet.

Håper det, Vil ha svar på det for det var jo det som var hensikta med heile prøven

Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis på at jeg har hatt eggløsning. Flotte verdier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No er jeg ferdig med heksa. Lange dager til el en gitt.

Håper det blir noe denne pp en da, som detta på oss  :gravid:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det, Vil ha svar på det for det var jo det som var hensikta med heile prøven

Tastene som jeg tok onsdag er jo bevis på at jeg har hatt eggløsning. Flotte verdier.

Da ville jeg prøvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg prøvd med progesteron tilskudd. Har flere venninnger som har hatt nytte av det :)

Kor får jeg tak i det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kor får jeg tak i det ?

Legen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lutinus eller crinone :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag 3 og positiv EL test. What?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke dy meg så tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...

Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig å se mengde pga tampongbruk.

Nå skal jeg bare samle urin i noen timer og prøve en digital test for å se om dette stemmer.

Jubler ikke før evt den digitale blir positiv.

Har ikke hatt blødninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blødning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blødningen var større.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke dy meg så tok en graviditetstest i dag tidlig ... som ble svak positiv...

Hadde ikke noe positiv test og fikk deretter tanta, riktignok kanskje noe svakere enn normalt. Men og litt vanskelig å se mengde pga tampongbruk.

Nå skal jeg bare samle urin i noen timer og prøve en digital test for å se om dette stemmer.

Jubler ikke før evt den digitale blir positiv.

Har ikke hatt blødninger i de andre svangerskapene , utenom en gang, da hadde jeg en blødning veldig tidlig, mistet da en tvilling. Men denne blødningen var større.

Spennende dette... hadde jo vært fantastisk å starte IKM-runden med graviditet hos en av oss. Du får oppdatere når du vet mer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en digital nå, som skal vise + og -.

Først viste den -

Men nå 10 min etterpå så blinker den mellom + og 📖. Noe feil med testen da kanskje?

Demonterte den og så på testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en digital nå, som skal vise + og -.

Først viste den -

Men nå 10 min etterpå så blinker den mellom + og 📖. Noe feil med testen da kanskje?

Demonterte den og så på testpinnen, der var det to streker. Den ene svak . Men fult tydelig.

Ta ein ny i morgon. Da skal den bli +.

Krysser for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal uansett til legen i morgen, så vurderer å bare ta med en urinprøve dit, da får jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til å teste hjemme og 😜

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal uansett til legen i morgen, så vurderer å bare ta med en urinprøve dit, da får jeg vel svar ganske kjapt. Kommer nok til å teste hjemme og

Kossen gjekk det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt bidronninggele og wild yam.  Er det andre som har prøvd det ? Var det til hjelp ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen gjekk det ?

Det ble forandring i planene da sønnen min plutselig måtte på sykehus, så ble ikke noe av legetimen.

Men har tatt en digital til. De digitale blir negative og strimmeltestene blir svak positive. Så jeg venter noen dager og ser om testene blir sterkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok el test igjen nå i kveld, som ble positiv. Har en g-test igjen. Prøver meg på den i morgen tidlig. Klarer jo ikke dy meg. Så får jeg heller kjøpe meg en digital som sier gravid og ikke gravid i morgen. Veldig lyst på et ordentlig svar snart .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå