mei3

Mars 2017

86 innlegg i emnet

Wow høres ut som bra resultat for flere her i gruppa foreløpig! Jeg venter litt utålmodig på at det skal bli mandag og første ul, håper på innsett i midten av neste uke! 🤞🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere Mei3 og Osloprøvere med mange egg ut, blir spennende høre hvordan det går fremover.

Jeg var på ul i dag sjekket slimhinnen og den var fin så da nærmer det seg mens som nok kommer i helgen en gang. Gleder meg til å komme igang med sprøytene.

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På Thursday, March 09, 2017 den 17.12, Ønskebarn90 skrev:

Hei alle damer :)

Tok test i dag og den var positiv  :danse:  jeii!!! Skal opp på Haukeland i morgen å ta blodprøve, så satser/håper på samme resultat.

Hadde første dag på sist mens 09.02 på kvelden, startet sprøyter 11.02, uttak 22.02 og innsett 24.02.

Er det noen som vet hvor langt jeg er på vei? Testen stod 1-2 uker, men har hørt noe om første mens dag osv. Står så mye rart, så vet ikke helt hvordan jeg skal regne ut  :flau:  :flau: og hvilken dato jeg evt legger inn i graviditetapper?

Gratulerer så mye 😁 jeg regnet fra første dag mens 😊

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha ul i morgen, krysser fingre for at slimhinnen er bra og at det ikke er el på vei! Glemte å ta Progynova i går morges, krysser fingre for at det ikke har ødelagt alt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går sikkert fint. Lykke til i morgen :-)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som trodde jeg skulle få mens i går har enda ikke fått, kjenner jeg stresser nå. Blir den veldig forsinket blir forsøket også forskjøvet. Håper jeg klarer stresse ned....

Lykke til på ul J'espere 😉

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lykke til J'espere!!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk jenter! Innsett mandag, de skal ta opp todagers egg og dyrke til blastocyst etter de er tint opp. Blir spennende! Noen som har erfaring med dyrking i lab etter opptining? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var på første kontroll i dag, på Ullevål. Kort protokoll. Alt så bra ut så ovitrelle i morgen kveld og uttak på torsdag. Gruer meg, har hatt ett uttak tidligere som gikk greit og ett som var veldig vondt.. 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig mens komt hos meg og oppstart sprøyter er i morgen endelig igang😉

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt bra på kontroll å går :) sniker meg over i aprilklubben, da jeg mest sannsynelig får innsett første uka i april! Lykke til jenter! 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå