Gå til innhold

Mars 2017


mei3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg skal nok og inn her jeg og. Skal forhåpentligvis igang i mars, da i Danmark. Vårt 5 ferskforsøk. Venter mens og vil nok gå på p piller en måned for å styre forsøket til midten av månden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer også inn her. Skal etter fire ferskforsøk på langt regime, nå i gang med kort. Forventer mens rundt. 24. februar og oppstart med Puregon 200 iu på dag 2.

 

Denne gangen prøver jeg også med akupunktur samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir fryseforsøk i mars på oss også, etter mislykket ferskforsøk nå i januar! Hadde hellet med meg i mars for to år siden da jeg ble gravid med lille jenta mi, så håper på et nytt desemberbarn ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg også kommer inn hit etter et neg forsøk. Riksen har satt av uttak til meg i uke 13, men det er mulig det heller blir april pga mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg også kommer inn hit etter et neg forsøk. Riksen har satt av uttak til meg i uke 13, men det er mulig det heller blir april pga mens.

Håper det blir mars da mammadrøm, hadde vært koselig om vi var i samme gruppe denne gang også!

 

Jeg har ganske stabile sykluser så regner med at jeg får mensen og starter med Progynova 3. mars, med innsett rundt 14. Veldig like datoer som da jeg ble gravid med lille gullet altså, hvis jeg blir gravid denne gangen kan jeg jo ende med å føde på samme dag som hun har bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg kommet i gang med litt trening, akupunktur en gang i uken. Har el i løpet av de neste dagene så da får vi trå til litt på hjemmebane, også :)

 

Regner med mens rundt 24. februar og oppstart av puregon da den 25. februar.

Noen som vet når man har UL ved kort protokoll?

 

Vi skal nemlig bort på vinterferie 23. februar tom 02. mars.....men da får jeg evt kjøre ned fra fjellet for kontroll :)

 

Trist å se at så mange som hadde forsøk i januar også dukker opp her i mars-gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg kommet i gang med litt trening, akupunktur en gang i uken. Har el i løpet av de neste dagene så da får vi trå til litt på hjemmebane, også :)

 

Regner med mens rundt 24. februar og oppstart av puregon da den 25. februar.

Noen som vet når man har UL ved kort protokoll?

 

Vi skal nemlig bort på vinterferie 23. februar tom 02. mars.....men da får jeg evt kjøre ned fra fjellet for kontroll :)

 

Trist å se at så mange som hadde forsøk i januar også dukker opp her i mars-gruppen.

Heisann

 

Jeg skal ha kort protokoll nå i mars og skal da på ul dag 9 sist hadde jeg dag 10 pga ei helg som kom imellom. Det er vel kanskje standard dager for å se hvordan en responderer?

 

Ser mange som må over her ja like kjipt hver gang.

Jeg kjører også på med akupunktur😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal ha akupunktur, hvor ofte skal dere ta det? Ser at du kjører en gang i uken Sunfly.. Den runden jeg ble gravid med datteren min gikk jeg til akupunktur hver uke i tre uker før innsett, pluss på innsettdagen og rugedag 6 tror jeg.. lurer litt på om jeg skal gjøre det nå også, men føler jeg har litt mindre fritid å ta av nå! Vet liksom ikke om det hadde vært like nyttig å bruke tiden på å trene?

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha akupunktur en dag hver uke, dagen for uttak, dagen etter innsetting og deretter tenker jeg to ganger til frem til testdato....og fortsetter etter positiv test en gang i uken (det er lov å håpe?)😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å både håpe og tro på at vi blir gravide i mars sunfly!! 👶🏼👍🏻

 

Har gått til en i sentrum før og har vært veldig fornøyd med henne, og hun var spesialisert innen fertilitet..men hvis jeg skal gå dit bruker jeg hele kvelden på det, og føler ikke jeg har tid til det..men nå fant en jordmor og akupunktør som holder til ikke så langt unna, og satser på at hun også kan sine saker. 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg bruker er i samme bygg som fertilitetssenteret og er spesialist innen fertilitet😉

I tillegg er hun ett utrolig behagelig menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får uttak på riksen i uke 13, så da starter jeg på spray 20/2! Håper på masse desemberbabyer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg kommer også inn her etter negativt fryseforsøk i Januar.

Har fått helt like datoer vi da mammadrøm. Jeg skal også starte på spray 20. Februar med uttak i uke 13, og hører også til riksen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at nesten hele januargruppa kommer inn her ☹️ men vi får satse på at mars blir en mer fruktbar måned! Mailet med sykehuset og de sa de satser på innsett uke 12, jeg synes det høres litt sent ut mht forventet mens og når i syklus jeg har satt inn på tidligere fryseforsøk (ca dag 11)... men forhåpentligvis er de fleksible nok til at jeg ikke må vente en ekstra uke med innsett kun pga kapasitet.... har jo blitt gravid hver gang jeg har satt inn fryseegg dag 11, så har liten lyst til å endre en oppskrift som har vist seg å virke tidligere 😬

 

Er det forresten noen av dere som har fått høre fra sykehuset at livmorslimhinnen er for tykk? Ingen som har sagt noe om det til meg, men har alltid hatt veldig tykk livmorslimhinne ifbm ferskforsøk, i motsetning til ved fryseforsøkene hvor den har vært mye tynnere. Eks hadde jeg 16 mm slimhinne nå ved dette ferskforsøket, og 9 mm ved forrige fryseforsøk. Har begynt å tenke på om det kan være årsaken til at jeg aldri har blitt gravid på ferskforsøk, men på begge fryseforsøkene.... kan jo være tilfeldig også selvfølgelig. Men lett å tenke at det er en sammenheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt over hva tykkelse på slimhinne har vært engang. Er bare så fasinert hva du får med deg, J'espere😉

 

I dag fikk jeg utslag på EL test så da får vi prøve litt på hjemmebane også (selv om lysten er helt på bånn)....

Hva gjør dere damer? Etter x antall negative graviditetstester er ikke sex hva det en gang var....

 

Hvordan er sengevalsen hos dere andre (vet dette er et meget personlig spørsmål, men vi deler jo de underligste ting med hverandre😈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kanskje jeg som er litt detaljorientert!

 

Tipper sengevalsen er litt slapp hos de fleste her inne, den er det hos oss også! Men vi har også planer om å gjøre en innsats selv denne måneden.

 

Er det forresten noen som har tips til hvor man kan få tak i gode og enkle eggløsningsteststrips? Har prøvd både monitor og andre digitale som aldri har gitt utslag, så sverger til strips hvor jeg alltid har fått utslag.

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en 35 pk med både eggløsningstester og graviditetstester fra billige-tester.no, nå skal det testes! 👍🏻

 

Har dere fortalt mange om prøveprosessen? Synes det er et dilemma hver gang, er greit at noen er informert men det medfører jo også noen ganger en forventing om å bli orientert om hvordan det går og det er jo ikke alltid jeg er i humør til å snakke om det.. har fortalt det til sjefen min i går da, fortalte det ikke under forsøket i januar men da blir det så mye å holde skjult i fbm ultralyd osv, misliker når jeg må komme med en kryptisk beskjed om at jeg skal til legen, flere ganger i uka..så nå skal jeg bare være helt åpen om hva vi driver med, så slipper jeg hvertfall det stresset med å skjule det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er i gang? Her forventes mens omtrent torsdag neste uke med sprøyter fra dag 2.

 

Selvfølgelig hadde det vært helt innafor om vi hoppet rett over mens og fikk en positiv test i stedet😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dum....går og håper på at man skal klare dette selv...Hadde litt blødning i dag....vi snakker MINIMALT LITE.....og tenker med en gang

 

Festeblødning.....

 

Hadde positiv EL test på torsdag forrige uke og forventer mens torsdag neste uke.

 

Så slitsomt å gå med håp om at ting skal endre seg.

Har akkurat begynt med akupunktur for et par uker siden...noen som vet om det kan trigge blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dum....går og håper på at man skal klare dette selv...Hadde litt blødning i dag....vi snakker MINIMALT LITE.....og tenker med en gang

 

Festeblødning.....

 

Hadde positiv EL test på torsdag forrige uke og forventer mens torsdag neste uke.

 

Så slitsomt å gå med håp om at ting skal endre seg.

Har akkurat begynt med akupunktur for et par uker siden...noen som vet om det kan trigge blødning?

Selvfølgelig tenker du og håper det beste Sunfly, det gjør vi jo alle her inne, og får oss det ene slaget i trynet etter det andre måned etter måned, men reiser oss og prøver og håper igjen ❤ Så ikke noe dumt ved det i det hele tatt. En bitteliten blødning høres jo veldig lovende ut? Og festeblødnkng ville vel skjedd nå i disse dager? Vet dessverre ikke noe om akupunktur kan trigge blødning. Men krysser alt jeg har for at dere har fått det til selv denne runden! 🤞🏻

 

Jeg er i gang med eggløsningstester for å sjekke om jeg i det hele tatt får utslag denne syklusen.. hvis ikke jeg får det, kan jeg da ha innsett i naturlig syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirene har kommet i posten og det er visst 22/2 jeg starter på spray og oppstart menopur 17/3! Vi skal visst gjennomføre forsøket på Ullevål denne gangen siden riksen pusser opp/utvider avdelingen! Jaja, da har vi prøvd riksen, fertilitetssenteret og Ullevål. Håper med det at alle gode ting er 3:-) Klarer liksom ikke helt å tro at vi skal lykkes, siden vi har holdt på med søskenforsøk i over ett år nå. Ett neg frys, et avbrutt pga ingen befruktning og to neg ferskforsøk... Det som holder meg oppe er at jeg har blitt gravid to ganger og at vi har fått et barn! Vet at kroppen kan!! Håper vi lager skikkelig babyboom med masse herlige førjulsbarn<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda lenge til oppstart med medisiner for meg som er i midten av mars er nok på grensa te april før uttak. Synes dagene går enormt sent men har mye å gjøre på jobb. Har flunsa nå håper ikke det setter en stopper for det. Godt at kroppen jobber selv med renske ut dritten.

 

Det kan bli mange desemberbarn i denne gruppa har tenkt mye på det men er glad uansett når de måtte komme.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal bli julebabyer på oss alle sammen i 2017! Har jo en julebaby fra tidligere og det kan anbefales! ❤

 

Uff ja mammadrøm, skal ikke være lett å være prøver 😩 Men så lenge man ikke gir opp går det som regel til slutt! Krysser fingrene for at Ullevål klarer brasene!

 

Helt enig Petra prøvedokke, tiden går kjempesent! Jeg håper også jeg blir frisk til dette forsøket, fikk noe magevirus midt under januarforsøket og nå har både keg og mini halsbetennelse 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...