Gå til innhold

Termin Oktober 2017


Jentafralandet

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er gravid for første gang og har termin 14.okt. 

 

Veldig lyst å bli kjent med noen i samme situasjon da mine venninner er langt i fra å bli gravid ennå..

 

Er det noen fra Oslo her ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Jeg testa positivt 3dager siden. Vært hos legen å tatt HCG test så får vente på tilbakemeld over helga.

 

 

Er kjempe nervøs for å miste men krysser fingran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg føler akkurat det samme, er 22 år og har ingen gravide venninner foreløpig. Haha. Bor i Oslo

 

Hei,

Jeg er 27år og venter mitt andre barn. Bor også i oslo, bare å sende mld om dere lurer på noe eller vil bli bedre kjent:) Det er bare koselig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde friskt blod idag, så jeg er nok redd for at jeg må forlate dere med termin i oktober :( er 5+5 idag egentlig, men ser ut til at det stopper her. Har ingen smerter da, synes det er litt rart.

Jeg kjenner to gravide som hadde blødninger i første trimester. Uten problemer ellers. Gikk fint til slutt.

 

Du kan kjøpe billig pakke med graviditetstester (striper) og se om linjene blir svakere for dagene fremover eller ikke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg plussade förra helgen, tok test med clearblue och var da 2-3 uker påvei :) Er første gangen så føles veldigt spennende, skremmende och fantastiskt! Håper allt går veien.

Har termin enligt min kalender i mitten på oktober, Er det noen av dere som merkt av lite verk i eggstokkene? Vet ikke om det er akkurat dem men det føles som jeg har eggløsning ibland / mensverk. Nadra symptomer er ømma bryster og utroooligt trøtt. Håper alla dere mår bra i hvert, og allt går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plussade förra helgen, tok test med clearblue och var da 2-3 uker påvei :) Er første gangen så føles veldigt spennende, skremmende och fantastiskt! Håper allt går veien.

Har termin enligt min kalender i mitten på oktober, Er det noen av dere som merkt av lite verk i eggstokkene? Vet ikke om det er akkurat dem men det føles som jeg har eggløsning ibland / mensverk. Nadra symptomer er ømma bryster og utroooligt trøtt. Håper alla dere mår bra i hvert, og allt går fint :)

Hei! Jeg er nok bare 1-2 uker lengre på vei enn deg. Og dette mensverk hadde jeg også. Jeg var sikker på at jeg skulle få menstruasjon flere ganger, men så kom det ingen ting :)

Dette skal visst være pga livmoren som utvider seg/vokser. Nå er jeg i midten av uke 6 og har ikke kjent dette noe mer på et par dager. Trøtt var jeg også og er det fortsatt. Ellers så har jeg først den uken her fått litt ømme bryster, men ikke noe sånn voldsomt :) Dette her er så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er nok bare 1-2 uker lengre på vei enn deg. Og dette mensverk hadde jeg også. Jeg var sikker på at jeg skulle få menstruasjon flere ganger, men så kom det ingen ting :)

Dette skal visst være pga livmoren som utvider seg/vokser. Nå er jeg i midten av uke 6 og har ikke kjent dette noe mer på et par dager. Trøtt var jeg også og er det fortsatt. Ellers så har jeg først den uken her fått litt ømme bryster, men ikke noe sånn voldsomt :) Dette her er så spennende :)

Ja det er sinnsykt spennende! Önsker deg massa lycka till!! Er det första barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo:))

Åhh så gøy! Hvordan går det med dig, vilken uke, hur er formen osv?

Jeg skal på tidlig ultralyd i helgen (kan inte hålla mig!!) før att sjekke hvis allt er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er gravid for første gang og har termin 14.okt. 

 

Veldig lyst å bli kjent med noen i samme situasjon da mine venninner er langt i fra å bli gravid ennå..

 

Er det noen fra Oslo her ? :)

Jeg bor i Oslo! :) Termin 8e oktober cirka! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så gøy! Hvordan går det med dig, vilken uke, hur er formen osv?

Jeg skal på tidlig ultralyd i helgen (kan inte hålla mig!!) før att sjekke hvis allt er ok :)

Hei!

Formen er helt ok, veldig sliten og trøtt. Er faktisk mer kvalm på kvelden enn morgen Er i uke 5/6 har litt uregelmessig mens derfor er jg usikker:) Vi har tenkt på tidlig ultralyd men vil vente litt.. :)) hvor i Oslo skal du på tidlig ultralyd? Hvordan er formen din? Mange uker?❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Formen er helt ok, veldig sliten og trøtt. Er faktisk mer kvalm på kvelden enn morgen Er i uke 5/6 har litt uregelmessig mens derfor er jg usikker:) Vi har tenkt på tidlig ultralyd men vil vente litt.. :)) hvor i Oslo skal du på tidlig ultralyd? Hvordan er formen din? Mange uker?❤

 

Ja samme her.. uvanligt sliten og vill sove tiidligt om kvällarna. Kvalme har jag ikke känt av så mycket, lite på morgonen men försvinner efter ett glas juice :) 

Vi ska nog gå på Oslo City Legesenter, vart der förut på gyn-undersökning och hade en bra upplevelse:) Dock har vi bestämt att vente litt med ultralydet.. kanske til uke 11-12

 

Formen er annars förvånansvert bra:) Pröver og spise sunt och holde formen og selvfölgelig sove mye. Har hatt noen hormonsvinger da jag fölt meg ledsen uten grunn, men efter lite tröst er det borte :)

 

Jeg beregnes vare i uka 6/7 ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk positiv clearblue test et par dager siden. 5 uker gravid i morgen. Spennende! Noen fra Stavanger?

Jeg er fra stavanger 😃 7+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig kan jeg komme inn her da jeg er i 6 uke å termin rundt 21.oktober:) Vil gratulere alle sammen med positive tester og her håper jeg vi kan snakke om alt mulig rart der det ikke finnes dumme/rare spørsmål, men være til støtte for hverandre:) Gleder meg til å følge dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...