Gå til innhold

Termin Oktober 2017


Jentafralandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på her☺️ har termin 9.oktober og har nettopp fått vite at det er to inni der. Sjokk og stas på en gang. Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med to😊

Jeg var hos legen idag pga andre ting, og han ville ta en ul på meg, selv om han ikke var stødig på det feltet som han sa.. Han sa at det så greit ut, er 5+0 i dag, så egentlig ville jeg vente til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er gravid for første gang og har termin 14.okt.

 

Veldig lyst å bli kjent med noen i samme situasjon da mine venninner er langt i fra å bli gravid ennå..

 

Er det noen fra Oslo her ? :)

Jeg bor i Oslo og har termin 9.oktober☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo :) 4+6 idag, bor i Egersund. Kjekt å være igang igjen! Jeg synes personlig det er mye kjekkere med termingruppe på Facebook, noen som vil være med på det? Jeg kan eventuelt starte en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) 4+6 idag, bor i Egersund. Kjekt å være igang igjen! Jeg synes personlig det er mye kjekkere med termingruppe på Facebook, noen som vil være med på det? Jeg kan eventuelt starte en?

Nå er vi igang med gruppe på Facebook :) den er helt hemmelig. Det betyr også at de som vil være med i gruppa må legge meg til som venn, slik at jeg kan legge dere inn i gruppen. Dere kan slette meg som venn igjen etterpå ;) kom kom bli med!

 

Jeg heter Therese brekke, og forsidebildet mitt nå er et innriss i en benk :)

Endret av Theab89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi igang med gruppe på Facebook :) den er helt hemmelig. Det betyr også at de som vil være med i gruppa må legge meg til som venn, slik at jeg kan legge dere inn i gruppen. Dere kan slette meg som venn igjen etterpå ;) kom kom bli med!

 

Jeg heter Therese brekke, og forsidebildet mitt nå er et innriss i en benk :)

Finner ikke deg på facebook :/ Hvor står det att du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Utrolig kjipt at denne gruppa er lagt død fordi alle har flyktet til Facebook. 

Noen av oss ønsker å være anonyme.

Hva er vitsen med et forum om alle skal på Facebook?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker frå termin november tråden. Har sjølv ikkje lyst på FBgruppe (iallefall ikkje enda) og eg har meldt meg inn i babyverden.no og der er det mykje meir liv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2017 den 6.42, Mrs druestein skrev:

Utrolig kjipt at denne gruppa er lagt død fordi alle har flyktet til Facebook. 

Noen av oss ønsker å være anonyme.

Hva er vitsen med et forum om alle skal på Facebook?? 

Det får da være opp til hver enkelt...? Personlig synes jeg det er enklere å være på Facebook, og man kommer nærmere de andre medlemmene på den måten. Jeg synes det er mye bedre. Hvis du ikke er interessert er det helt greit, men igjen - det får være opp til hver enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Theab89 skrev:

Det får da være opp til hver enkelt...? Personlig synes jeg det er enklere å være på Facebook, og man kommer nærmere de andre medlemmene på den måten. Jeg synes det er mye bedre. Hvis du ikke er interessert er det helt greit, men igjen - det får være opp til hver enkelt. 

Joa, skjønner bare ikke vitsen med et graviditets forum om alle medlemmene stikker til face. Noen av oss vil være anonyme! 

Men nå har jeg meldt meg inn i babyverden og der er det heldigvis aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...