Gå til innhold

Hallooo?


Togepi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heia! Slutten av september her, men vet ikke eksakt. Superømme pupper og skrekk for hva sjefen vil si :)

Jeg er mest trøtt og sliten. Kunne sikkert tatt meg en lur stående.

Har også skrekken for hva sjefen vil si når den tid kommer, men tenker og den tid den sorg.

 

Får først og fremst krysse fingrene for at alt går bra først. Har legetime 9.februar. mulig jeg føler meg litt mer trygg etter det, selv om det og er veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å droppe bomba hos sjefen når jeg begynner å bli kvalm. :ph34r:  Jobber lange dager for å komme i mål med alt som må være på plass før jeg evt kan ligge på sofaen og dø litt :spy: Pleier å bli så hinsides kvalm, hehe. Huff, gruer meg til det der!

 

Ser kanskje ut til at det ikke er blitt opprettet noen FB-side. Noen som har lyst til å ta ansvar for det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var laget en fb side alt, men ser vist ikkje sånn ut 🤔 eg kan sikkert lage en om det e interesse for det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må legge til minst 1 venn først for å kunne opprettet gruppen, så då må eventuelt en av dåkkar legge meg til som venn først på fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo presentere meg :) Bor i Sandnes, er 28 år, har en datter på 2 år, er forlovet, holder på å skrive en bachelor.. så dette blir travelt! Men veldig gøy! Vi snakket om å prøve igjen for to uker siden, men siden jeg ennå hadde uregelmessig mens, måtte jeg finne ut av når jeg hadde eggløsning først.. vært kvalm noen dager nå, tok en test just in case, men tenkte kroppen bare lurte meg.. men der ble det sterk strek bare etter et par sekunder gitt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv test i dag! :D 28 september hvis jeg har regnet rett :) Er det opprettet facebook gruppe? 

 

Slenger meg gjerne med på facebookgruppe, men venter til jeg føler meg mer trygg på at alt går bra (uke 12 ish) :) Holder meg forholdsvis "anonym" med bare brukernavn inntil videre :D Er første gangen for min del :) Kommer diltende etter på facebook seinere =) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg gjerne med på facebookgruppe, men venter til jeg føler meg mer trygg på at alt går bra (uke 12 ish) :) Holder meg forholdsvis "anonym" med bare brukernavn inntil videre :D Er første gangen for min del :) Kommer diltende etter på facebook seinere =) 

 

Ser den :) Lager en facebook gruppe jeg hvis ingen andre har lagt, så joiner du når du føler for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook gruppe: September 2017

 

Er hemmelig gruppe, så skriv til meg her om du ønsker å bli lagt til :)

 

Har lagt til samboer for å kunne opprette gruppen, men kicker han ut når det er kommet flere medlemmer en bare meg :P

 

Går det ann å legge til medlemmer nå uten å være facebook venner? 

Endret av Christinnot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook gruppe: September 2017

 

Er hemmelig gruppe, så skriv til meg her om du ønsker å bli lagt til :)

 

Har lagt til samboer for å kunne opprette gruppen, men kicker han ut når det er kommet flere medlemmer en bare meg :P

 

Går det ann å legge til medlemmer nå uten å være facebook venner?

tror ikkje det går ann så lenge gruppen e hemmelig 🙊 men blir med i gruppen eg 😊😊 sender deg en pm 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...