Gå til innhold

Kan jeg spørre om hva som er grunnen til at dere trenger ivf? :)


mamma_bergen

Anbefalte innlegg

Vi er under utredning nå, og jeg syns ventetiden er lang :P

 

For vår del er problemet hos meg, så jeg håper mannens sædprøve er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann fikk testikkelkreft med spredning til lymfene i 2013. Han er frisk nå.

Endret av holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fikk testikkelkreft med spredning til lymfene i 2013. Han er frisk nå.

Oki, så bra at det gikk bra!😊 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få og dårlige svømmere hos mannen. Jeg har pco, men "under kontroll", dvs at jeg hadde eggløsning og mens regelmessig

Ble gravid etter 2. Ivf forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er uforklarlig barnløse. Alt ok med både meg og mannen. Det klaffer bare ikkje :( Hatt et negativt ferskforsøk og venter på frysforsøk nå. Lykke til :) det tar tid desverre, men verdt ventetiden når man endelig kommer igang, da skjer det liksom noe hele tiden på en måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesbsik par, og vi velger ivf i stedet for vanlig inseminering, da det øker sjangsene vår betraktelig. Ble gravid på første ferskforsøk i 2015, og nå har vi startet på søskenforsøk. Skal ha innset på onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lesbisk par vi også. Etter fire negative inseminasjonsforsøk bestemte vi oss for å gå over på IVF. Alt er visst som det skal, men vi bestemte oss for å gå for IVF for å ha litt bedre sjanse. Hører til riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler😊 Jeg har fått svar på mine prøver, og de var ikke akkurat oppløftende.. Men har ikke gitt opp håpet, så først satser vi på ivf, og i verste fall har vi begynt å se på eggdonasjon i Danmark😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2 barn fra før. Men da vi skulle forsøke på nr 3 ville ting aldri skje :/ Begge er sjekket og alt ser ok ut. Nå gått over 2 år, så da bestemte vi oss for å starte med ivf. Et mislykket forsøk i November... Nettopp satt inn for andre gang nå, og krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mannen har ingen sædceller. Vi vet ikke hvorfor. Så derfor må vi ha ivf med donor.

 

Anonymous poster hash: 0ffd4...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...