Gå til innhold

To potensielle fedre. Usikker!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde samleie med mann A 22 nov, og mann B 30 nov. Mann A kom inni meg, det gjorde ikke mann B.

Hadde forrige mens 8 nov, normal syklus. Og positiv test 9 des. Testet siden mens ikke kom. Er det mulig at mann B kan være far?

Er singel, og blir alenemor uansett, men hadde vært fint med innspill.

 

Anonymous poster hash: 5b7c0...7d9

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

veldig liten sjans for det men du kan aldri vite. var i samme situasjon for 8 år siden. hadde to potensielle fedre men var også usikekr på nr. 3 selv om det var lengre unna... hele svangerskapet var jeg deprimert. de første ukene bestemte jeg meg for abort. morsinstinktet kicket inn og jeg beholdt. var glad for å beholde i noen uker (fortrengte alle andre problemer) men resten av svangerskapet håpet jeg a tungen skulle dø. angret på at jeg beholdt.. håpte håpte på sa.. håpte jeg skulle dø selv. tungt deprimert.. tenkte at det var den verste situasjonen jeg noen gang kunne tenke meg å være i.

 

vil bare fortelle fordi hos meg var det han det var minst sjanse for at det skulle være.. hadde . dag i siste mens 1. desember. begynte da på p-piller. hadde sex med A rett etter mensen var ferdig og B noen dager etter det. trodde ikke det var nødvendig å vente lengre enn det før p-piller var sikkert.. så to uker senere (når jeg skulle hatt eggløsning rundt 14. desember) hadde jeg sex med C. men trodde det var trygt pga. p-piller. bare den ene dagen hadde jeg glemt å ta en pille. trodde det ikke var så viktig fordi jeg hadde jo tatt i 2 uker, det kan ikke være farlig å bare glemme EN pille.. men to dager etterpå fikk jeg panikk og tok angrepille i TILFELLE... 

 

Trodde det måtte være A eller B.. størst sjans for B. Barnet kom, B tok test, var ikke han.. fikk angst, ville ikke kontakte A (var redd for hvordan han skulle reagere) så jeg ba C ta test bare for å utelukke sånn at JEG visste i hvert fall. Så viste det seg å være C.

 

Uansett har det gått bra, samarbeidet er godt. det var en lettelse å få graviditeten overstått og testene. jeg var livredd for å si noe/spør de.. 



Anonymous poster hash: e4e78...8ea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...