Gå til innhold

Forlatt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gravid i 4 mnd, jeg og hva jeg skal kalle han har vært sammen i 5 mnd, vel vi ble gravid da. Vi var sammen litt tidligere i fjor også men skjedde mye så vi datt vekk, men fant tilbake til hverandre.

Det som er at jeg har utrolig med svingninger, jeg har mange ekstra utfordringer i hverdag som jeg sliter med, og det går utover hverdagen.

Så har vi kranglet, små ting som har blitt til en stor hønsegård.

Jeg har måtte rømt litt vekk, nå virker det som han bare gir faen i meg og ungen, når jeg skrev ang fødsel, så fikk jeg bare - Har litt mer og ta hensyn til også - han sier han prioriterer barna sine, men virker ikke som dette barnet vil havne på den listen. Jeg er helt rådvill og føler meg som bruk og kast med masse følelser slengt rundt, jeg vil alltid elske babyen min, og vil gi all kjærlighet, men nå føler jeg meg så lita og redd :(

 

Anonymous poster hash: 3eec7...2fc

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg er gravid i 4 mnd, jeg og hva jeg skal kalle han har vært sammen i 5 mnd, vel vi ble gravid da. Vi var sammen litt tidligere i fjor også men skjedde mye så vi datt vekk, men fant tilbake til hverandre.

Det som er at jeg har utrolig med svingninger, jeg har mange ekstra utfordringer i hverdag som jeg sliter med, og det går utover hverdagen.

Så har vi kranglet, små ting som har blitt til en stor hønsegård.

Jeg har måtte rømt litt vekk, nå virker det som han bare gir faen i meg og ungen, når jeg skrev ang fødsel, så fikk jeg bare - Har litt mer og ta hensyn til også - han sier han prioriterer barna sine, men virker ikke som dette barnet vil havne på den listen. Jeg er helt rådvill og føler meg som bruk og kast med masse følelser slengt rundt, jeg vil alltid elske babyen min, og vil gi all kjærlighet, men nå føler jeg meg så lita og redd :(

 

Anonymous poster hash: 3eec7...2fc

Vet du ,  jeg tror du kan klare deg utmerket godt uten han <3 er ikke lett å være gravid, og menn bør forstå dette. Vi kvinner lager ett liv og det er slitsomt, og spesielt når man har andre utfordringer i tillegg. Selv har jeg kronisk tretthet, og i svangerskap blir det verre dessverre.  

 

Jeg forstår at du er redd, nervøs, bekymret  og trist,  men klamre deg til gode venner, familie,  eller kanskje du kan skaffe deg en doula?.  Du er ihvertfall fritt frem til å sende meg en melding når som helst, om du skulle trenge å snakke med noen. <3 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...