Gå til innhold

Termin SEPTEMBER 2017


Håper<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis noen ønsker å være med i en Facebookgruppe for de med termin i september så send meg en Pm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag. Termin ca 12. sept. 2017. Har en jente på 6,5 mnd fra før.

 

Anonymous poster hash: a3735...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test idag. Gravid 1-2 uker stod det😍❤

Samme her ❤️

 

 

 

Anonymous poster hash: a3735...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke symptomer har dere?

 

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Veldig trett, murring i livmoren, metallsmak i munnen, ømme pupper og hissig, har hatt masse symptomer. Mannen lurte å om jeg hadde fått i meg noe jeg ikke tålte, før vi testet positiv. Han mente å kjenne igjen temperamentet mitt fra forrige svangerskap☆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, dårlig matlyst, sulten heeeele tiden. Ingen oppkast heldigvis men kjennes ut som det er nære på ganske ofte!! 😩

Kan nesten ikke åpne kjøleskapet å orker ikke engang tanken på kjøttmat...

Ømme bryster og treg mage. Mensmurringer av og til. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har Termin 5. Sept. Noen av mine symptomer; ligament smerter når jeg nyser, super emosjonell, irriterer meg over bagateller, rare pupper, lite matlyst, tiltaksløs og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei melder meg inn her, positiv test 3 dager på rad, nå kan jeg tro på det..

 

Termin ca. 17. September sier internettet.

Forsøkt 2 ganger med assistert, men ble gravid naturlig nå imellom forsøk, og begynte på spray, men nå blir det vist stopp 😊

 

Har egentlig vist at jeg var gravid, har sovnet etter jobb hver dag denne uken og drømmer hele tiden, og murring/stikning.

Igår sov jeg 1,5 t på sofaen, la meg en time etter og likevel var det helt umulig å stå opp idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer flybirdie💛

Er det noen av dere andre som er kvalme? 6+4 idag.. vært kvalm en god stund, men idag når jeg lufta bikkja så fikk jeg lukten av hundeavføring rett i fleisen å måtte bøye meg over å kaste opp masse, det endte med at jeg kastet opp på stakkars voffsen😷😂

Huff stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

 

- 'tunge' pupper.

- kvalme, spesielt om morgenen. Brakk meg i dag morges, så regner morgenkvalmen tiltar nå.

- kaffe smaker g r u s o m t.

- forsterket luktesans.

- emosjonell ustabil.

- hodepine som kommer og går.

- fjernere/mindre 'tilkoblet' (merker spesielt på jobb).

- har enda ikke fått den usigelige trøttheten, som jeg husker fra de andre svangerskapene, men mener å huske den kom i uke 7/8 sist gang.

- ligger en del våken om nettene.

 

Er 5+5 idag...

 

Anonymous poster hash: 1bc75...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5 september. Har endel symptomer ja😏

 

Ømme pupper

Tretthet

Kvalme

Sulten hele tiden

Ligamentplager

Metallsmak..

Men ellers er alt bra😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker å være med i en Facebookgruppe for de med termin i september så send meg en Pm :-)

Hva heter gruppen på facebook?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 14 september her. Vil gjerne være med I gruppa på fb. Noen her som har blødninger ? Jeg bløt nå, men ingen smerter.. Håper det går bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fire års prøving og siste måned på pergo satt endelig spiren. Venter lille gull 19. September. Har hatt endel brunlig utflod fra allerede 2 dpo og frem til 12 dpo så håper virkelig dette går bra

.

 

Symptomer hittil:

-småkvalm

-en følelse i ryggen som om jeg har løftet for tungt/galt under trening. Skiller seg fra sånn jeg pleier å få før menstruasjon og var noe av det første jeg "stusset" på.

-tissetrengt

-murring i livmoren

- virket som om mannen kom bort i livmortappen under sex. Dette var også noe av det første jeg reagerte på. Aldri kjent før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...