Gå til innhold

Ned i vekt i 2017


Salvador

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned en app som heter daglig trening, veldig greit nå når jeg er syk å bare trene litt forsiktig hjemme 😊 veier fortsatt det samme som forrige uke, synes det er kjempe greit mtp hvor lite jeg har gjort for å komme hit jeg er nå! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

74,3 kg i dag! Ned ett helt kg siden forrige fredag. Veldig fornøyd, spesielt med tanke på at jeg skeiet skikkelig ut forrige helg. Gått ned ca 4 kg siden nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

78,2 g her - kun 0,4 kg ned! Litt skuffa for jeg har trent bra og spist bra! Men men..

Jeg tror kanskje jeg skal begynne å måle livvidde osv i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt glemt denne tråden, meldte meg jo på helt i begynnelsen 😂 MEN jeg har fokusert på trening og sunt kosthold. Dette har vært første uka jeg ikke har spist noe godis i hverdagene, bestemt meg for bare lørdag, men ble littegrann i dag også.

 

Jeg lager forresten også eget godteri, gelegodt av gelatin, bær, sitron, vann og sukrinmelis, superenkelt kalorifattig og godt :)

 

Har ikke tort å veie meg enda..skal ned ca 7 kg så føler det er ekstra tøft når det er så "lite" redd jeg mister motivasjonen hvis jeg ikke har gått ned noe..føler meg veldig bra da, har fått trent og har gått til jobb to ganger denne uka ca 7 km. Følger mye oppskrifter og måltider fra fitfocuse bloggen, det er sunn og enkel mat jeg føler jeg kan fortsette med.

 

Stå på videre alle sammen, kanskje jeg tør å veie meg til uka :P skal i bikini tidlig juni.. burde være mulig å få til noe på 4 mnd.

 

Klem fra Sille :)

 

Anonymous poster hash: 6037c...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, gått ned 400 g fra forrige uke...det er da noe. Kan kanskje ikke forvente mer enn ca en halv kg i uka, men kjenner jeg er litt skuffet likevel, føler meg jo sååå flink som kutter godisen OG trener, hehe.

 

Sille

 

Anonymous poster hash: 6037c...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg vært sløv her inne altså...har vært så mye sykdom her hjemme dei to siste ukene. Både vi voksne og barna...forrige uke var jeg helt utslått av influensa, kun sofaligging og ikke spesiell sunn i matveien. Har ikke vegd meg de ti siste ukene, for vil ikke se tallet siden jeg ikke har vært flink... men nå er vi alle friske, og jeg må bare skjerpe meg! Er sååå svak for sjokolade altså...har klart å gå ned både 20 og 30 kg etter alle de andre svangerskapene, men merker at nå etter nr 4 er jeg ikke sååå opptatt av å gå nedigjen til normalvekten..tenker ikke så mye på de 4 kg som er extra..men bort skal de! Vil komme inn igjen i de gamle klærne mine!🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo damer :) Jeg har vært helt fraværende her de siste ukene, bare sykdom på sykdom og orker ikke tenke på slanking nå. Spiser ikke feil, men ikke noe fokus på lavkalori nå. Spiser heller for å bli frisk, og da blir det mye mer kalorier og sunt fett enn på "slankekur". Kroppen blir ikke frisk på underskudd. Men har faktisk ikke spist godteri siden nyttårsaften, og det er jo veldig bra til å være meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag er veiedag hos meg, og i dag var resultatet ganske oppløftende :)

 

Starvekt: 78,6

Forrige uke: 78,4

I dag: 77,0

 

Godt å se at trening og sunn mat funker :)

Dette livet kan jeg klare å leve på langsiktig og det var målet denne gangen :) bli sunnere og få bedre helse, ikke bli slankere (det er en bonus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nå for mye Pga 3 svangerskap. Startvekt 30.1: 70 kg. Vil ned til 58. Er 168 cm.

 

Status: 10. Feb: 66 kg.

 

Det er tungt å motivere seg til å fortsette slanking, så fint med denne tråden. Jeg har igjen 8 kg.

 

 

Anonymous poster hash: 1554e...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier nå for mye Pga 3 svangerskap. Startvekt 30.1: 70 kg. Vil ned til 58. Er 168 cm.

Status: 10. Feb: 66 kg.

Det er tungt å motivere seg til å fortsette slanking, så fint med denne tråden. Jeg har igjen 8 kg. Anonymous poster hash: 1554e...893

postet for tidlig. Jeg ville ned 12 kg, har gått ned 4, 8 igjen. 1/3 unnagjort :)

 

Anonymous poster hash: 1554e...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se fremgangen til alle sammen! 😀 kjenner jeg blir så glad på deres vegne! Superflinke er dere! ☺

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke telle kalorier, men jeg kjenner at jeg småspiser for mye og tillater alt for mye utskeielser.... så nå har jeg lastet ned appen lifesum, og må si jeg er veldig positivt overrasket! Ikke over matinntaket mitt, da 😯 der fikk jeg litt av en oppvekker. Men den appen er så superenkel og oversiktlig, så nå får jeg virkelig rett i ansiktet hvor mye jeg egentlig spiser i løpet av en dag og det motiverte meg skikkelig til å begynne på ordentlig! ☺ planen er å trene litt hver dag (alt fra turer til styrketrening) og kutte ned på mellommåltidene. Og veie meg hver fredag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt oppmuntring dere!

Jeg har nå holdt på i ca 4 uker, og har gått ned 1,4 kg :/

Denne uka hadde jeg til og med gått opp fra 77,0 til 77,2 :/

 

Jeg trener en del og spiser normalt sunt, med fokus på riktige karbohydrater og å holde kaloriene nede nå i en vektnedgangsperiode.

 

Står jo bom stille føler jeg :/

 

Anonymous poster hash: f0eab...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde veiedag i går. Fra 66,6 kg ned til 65,3kg. Men er altså et par-tre uker siden sist veiing pga mangel på vekt😄 Er den siste uken begynnt å spise knekkebrød istedenfor brød, spise mindre porsjoner middag og mye grønnsaker istedenfor poteter/ris/pasta...og helst rent kjøtt. Trener fortsatt 3-4 ggr i uken + trilleturer.

Du over her som har gått ned 1,4kg på 4 uker; det er jo kjempebra det! 😀 Er jo bare å fortsette, tenk om 4 uker til så har du gått ned kanskje til sammen 3 kg da..og det er jo mye det. Jeg regner med max 0,5 kg nedgang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alle gitt opp eller?? Ingen som skriver her lenger..

 

Jeg hadde veiedag i går - ned 0,7 kg! Og det må jeg vel være fornøyd med på en uke! Selv om jeg må innrømme at jeg synes det går sakte..

 

Har også begynt å registrere alt jeg spiser i lifesum - for å få litt bedre oversikt over hva jeg har i meg! :)

 

Nå har jeg nettopp spist en sunn lunsj, og skal prøve å trene litt her hjemme om en times tid. Har to barn hjemme så vi får se hvor effektivt det blir 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei alle sammen! Hvordan går det for dere? Jeg har hatt en lang periode med stort inntak av godis og kaker og annet søtt... så jeg gikk opp i vekt selvfølgelig. Nå har jeg startet å trene, først med pt, og så noen saltimer. trener 2-3dager i uken, startet for 3uker siden. Bestemte meg for å slutte å spise søtsaker for en uke siden, for jeg klarer visst ikke begrense inntaket, og det var mye lettere enn jeg trodde!  😀 på 2 uker har jeg gått ned 2kg, og ned noen cm her og der 😊 håper det gar bra for dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har gått ned 6 kg på 7 dager nå. Klærne sitrer løsere. Skal kun slanke meg i 7 dager til (ekstremdiett), så skal jeg trene og slanke meg normalt. Nå er jeg -6 kg fra startvekt. Ønsker meg -13 til. Er 168 cm.

 

Veide 74 kg for en uke siden. Veier 68 nå. Ønsker å veie 55, da jeg veide det før graviditet. 

Anonymkode: 1554e...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...