Gå til innhold

Lite symptomer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er idag 5+1. Har ingen symptomer annet enn murringer/myyye luft i magen. Å kanakje litt trøttere enn normalt. Litt stressa! Venter bare på kvalmen og fullt av symptomer. (Trooor jeg, hehe) kommer til å angre meg for at jeg sa dette hvis kvalmen setter inn for fult :-D noen flere? som er like langt på vei som meg?

 

Anonymous poster hash: e482f...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Samme her! Jeg er uke 5+1 og har heller ikke noe særlig med symptomer. Litt stikkinger i magen og litt trøtt, men ikke noe mer ut over det som er vanlig i jula:) Har en gutt på 2 år og da jeg gikk gravid med han kom symptomene før jeg tok graviditetstesten. Husker blant annet at det brune området rundt brystknoppene ble mye mørkere. Men det kommer kanskje etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er ca 5+3 og har nesten ingen symptomer jeg heller..

Litt stikkinger/murringer i magen av og til, litt ømme pupper og litt ekstra trøtt.

Venter liksom på oppkast og kvalme, er vant til det fra de to andre..

Både letter og litt bekymret 🙈😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 9+1 og har nesten ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. hadde litt stikkinger/murringer rundt uke 5. Ellers har det bare vært at jeg er utrolig sliten og trøtt, noe som jeg fortsatt er. Føler jeg kan sove hele tiden, hehe og egentlig hjelper det ikke for trøtt er jeg uansett.
Jeg spurte legen min forrige mandag om det var normalt og ikke ha så mye symptomer, og svaret jeg fikk var at det var like normalt å ikke ha noe særlig med symptomer, som å ha mange av dem. Så det er ingenting å bekymre seg for ivertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6, og har egentlig bare typiske mensmurringer. Ikke kjent noe til andre symptoner. Vi får nyte det så lenge det varer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært ekstremt trøtt og sliten, tross en god natt søvn. Har også veldig mye luft i magen. Er 5 uker i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her! Nå er jeg 15+6 og slapp unna med bare det jeg beskrev ovenfor her. Foreløbig iallefall :-) Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her! Nå er jeg 15+6 og slapp unna med bare det jeg beskrev ovenfor her. Foreløbig iallefall :-) Lykke til dere andre!

så bra da, ingen kvalme altså?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Med forrige kom kvalmen fra jeg omtrent tisset på pinnen... nå... ingenting... og jeg får noia!!! Bare en ekkel pressfølelse/smerte i livmor-regionen.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+2 og er periodevis trøtt og litt kvalm. Kvalmen blir verre for hver dag merker jeg.  Litt ømme bryster av og til. Ellers er det lite...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...