Gå til innhold

45 år og prøver


Fikktilbakeungdomskjærestenmin

Anbefalte innlegg

Hei. Veldig kjekt å lese om alle her inne som er i samme situasjon som meg :)

Jeg er 45, blir 46 i 2017 som nettopp har begynt å prøve å få mitt andre barn. Førstemann er 21år fra et tidlig ekteskap, men etter 28år så traff jeg min føste kjæreste igjen og vi begge drømmer om å få det barnet vi for så mange år snakket om å få. Vi giftet oss i oktober iår og er begge lykkeligere enn noen gang, så et barn er VELDIG velkomment hos oss.

Men...jeg har tatt blodprøver og fått gode resultater der da, men gynekologen er veldig nøktern og sier: ha beina plantet på jorda og vær forberedt på at det ikke kan gå pga :(

Men, jeg er positiv nå, og hun mente AMH verdi på 10,1 er veldig bra ifht alderen min :)

Noen der ute som vet mer om dette og disse verdiene, eller vil råde meg til å fortsette å prøve eller gå rett på prøverør via privatklinikk?

Gyn. mente at de ville ta imot meg i Norge så lenge AMH verdiene var såpass bra.

Er veldig spent, men er utålmodig, og vi er på 3 prøvemnd uten hell hittil :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde oppsøkt en ivf-klinikk. Man har ikke lyst til å vente lenger enn nødvendig på drømmefamilien. Kommer dere igang snart, så kanskje dere rekker flere barn😉

Barn er en velsignelse og berikelse.

Lykke til!

Hilsen ei som prøvde i fire år før vi fikk det til...

 

Anonymous poster hash: 6c372...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei:)

Måtte bare svare på denne.... Jeg er 41 år, har tre barn fra tidligere forhold, men etter 28 år traff jeg igjen min første kjæreste, vi giftet oss nå i desember og ønsker oss veldig et barn sammen. Vi har vært og sjekket at alt er i orden, og selv om det begynner å bli lite egg og litt dårligere kvalitet var alt annet i orden. Vi satser på å prøve litt til selv før evnt ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 13.12.2016 den 14.43, Fikktilbakeungdomskjærestenmin skrev:

Hei. Veldig kjekt å lese om alle her inne som er i samme situasjon som meg :)

Jeg er 45, blir 46 i 2017 som nettopp har begynt å prøve å få mitt andre barn. Førstemann er 21år fra et tidlig ekteskap, men etter 28år så traff jeg min føste kjæreste igjen og vi begge drømmer om å få det barnet vi for så mange år snakket om å få. Vi giftet oss i oktober iår og er begge lykkeligere enn noen gang, så et barn er VELDIG velkomment hos oss.

Men...jeg har tatt blodprøver og fått gode resultater der da, men gynekologen er veldig nøktern og sier: ha beina plantet på jorda og vær forberedt på at det ikke kan gå pga :(

Men, jeg er positiv nå, og hun mente AMH verdi på 10,1 er veldig bra ifht alderen min :)

Noen der ute som vet mer om dette og disse verdiene, eller vil råde meg til å fortsette å prøve eller gå rett på prøverør via privatklinikk?

Gyn. mente at de ville ta imot meg i Norge så lenge AMH verdiene var såpass bra.

Er veldig spent, men er utålmodig, og vi er på 3 prøvemnd uten hell hittil :(

 

 

Jeg er 45 år og nydlig blitt gravid. Krysser at det holder.

Var på utredning i alder på 44 år og dei fant ingen ting gale på meg. Blodprøvene var fine. Hadde positive tester på utredningen men enda i MA.

Så har lest og hørt om andre som prøver bidronninggele og Wild Yam. Tenkte detta skal jeg prøve. Bestilte produkta og fikk bidronninggelen for seint men begynte på Wild Yam rett etter eggløsning og her sitter jeg gravid ut fra den erfaringen.

Er 5+6 i dag og KRYSSER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan fungerer bidronninggele og wild yam? Når skal man ta de, og hvordan fungerer de?

Anonymkode: 70cf3...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...