Gå til innhold

Inseminasjon


Mmn

Anbefalte innlegg

Var til første inseminasjon i går i danmark(uten hormer) og tok ultralyd først, der ser hun at 2 egg har løsnet. Er dette normalt? øker dette sjansen for at iallfall 1 av eggene blir befruktet?

Vet at det sjeldent sitter på første forsøk men var jo litt morro at 2 egg har sluppet. Slimhinnen var 10 mm, det er vel innenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!! Da har vi samme testdag om et par uker 😄

 

To egg øker jo sjansene samtidig øker risiko for flerlinger. Skal krysse fingrene for deg. Høres ut som fin størrelse på follikler, og det var naturlig at det kom to egg.

 

Spør, men du trenger ikke svare. Hvilken klinikk brukte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slimhinnen var 10 mm og folliklene var 20 og 22 mm, er mye tvillinger i familien fra før :) men pleier det å slippe 2?

Vi bruker sellmer i København :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo naturlig og gir toeggede tvillinger, men noen har vel tendens til det mens andre ikke. Jeg har aldri hatt to egg.

 

Når kvinner hormonbehandles, spesielt ifm ivf, øker sannsynlighet for tvilling, altså eneggede. Klinikker setter stort sett bare inn ett egg, men to utover i forløpet og dersom det er høy alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, godt jeg ikke har tatt hormoner i tillegg da kanskje :P

Håper dette gir litt større sjans for at iallfall 1 av de blir befruktet, tar imot alle sjansene jeg kan få 😛 Hvordan står det til med dine forsøk? Og hvem klinik bruker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det øker jo sannsynligheten ja!! 😄 Kan like det!

 

Jeg har hatt 3vanlige insemineringer, er nå på ivf pga tilstander i livmor som vanskeliggjør hele prosessen. Sitter med et stort håp om at det skal gå denne gang!!! Fikk ut mange egg, 12 var gode nok til å befruktes. Nå skal de ligge i laboratoriet i 5dager, til de blir blastocyster, så settes ett egg inn og evt til overs fryses. Har innsett på mandag, testdag 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...