Gå til innhold

Termin Juni 2017👶💖


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått så sykt vondt i tannkjøttet de siste dagene. Bruker tanntråd flere ganger daglig og pusser x 2. Skikkelig hovent er det og merker det godt når jeg tygger 🙄Har i dag skyldt med corsodyl for å se om det kan lindre litt. Har aldri hatt denne gravidplagen før. Noen andre? 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått så sykt vondt i tannkjøttet de siste dagene. Bruker tanntråd flere ganger daglig og pusser x 2. Skikkelig hovent er det og merker det godt når jeg tygger 🙄Har i dag skyldt med corsodyl for å se om det kan lindre litt. Har aldri hatt denne gravidplagen før. Noen andre? 😩

Huff, kanskje du ikke burde bruke tanntråd så mye ? 😅 håper det blir bedre.

Ringte sykehuset idag, å de hadde ikke mottar noe henvisning til ordinær UL 😓 så den ferske legen min har dessverre gjort feil men håper fortsatt at jeg får time før januar 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra var du privat?

Ja, gikk til en annen klinikk denne gang enn med første, og hun her var så mye triveligere! :D Kjempegod opplevelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gikk til en annen klinikk denne gang enn med første, og hun her var så mye triveligere! :D Kjempegod opplevelse :)

Så bra :D tok du utvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kanskje du ikke burde bruke tanntråd så mye ? 😅 håper det blir bedre.

Ringte sykehuset idag, å de hadde ikke mottar noe henvisning til ordinær UL 😓 så den ferske legen min har dessverre gjort feil men håper fortsatt at jeg får time før januar 😁

Må liksom bruke tanntråd ca 2-3 ganger om dagen da jeg har noen faste tenner hvor maten samler seg hvis ikke og hvis ikke jeg tar det vekk blir det bare enda verre 😭 Leste ett sted at det kan vare resten av graviditeten 🙄😭 Da blir det ekstra godt med pinnekjøtt på julaften 😅😝
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke hoven, men blør noe sykt :/

Altså, syns det er sykt hvor mye rart vi gravide må finne oss i 😂 Vondt og blødende tannkjøtt liksom, hva i alledager skal det være godt for?!! 😩😩😩
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde pinnekjøtt i går og den vet å sette seg i alle tenna, hahah

Huff 🙈😂 Meen pinnekjøtt er såå verdt det da! 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D tok du utvendig?

Utvendig ja, hun sa at det kunne være vanskelig å se og da kunne vi ta innvendig, men det hadde jeg takka nei til :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time til ordinær UL.. Å det er kjempe lenge til :(

5 januar ;) ... Er sånn 19 -20 uker da

Hvis du har mulighet til det kan du ringe til avdelingen og si at du kanskje kan stille på kort varsel ved avbestillinger da? Tenker meg de skjønner deg der, at det kan være lenge å vente for deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har mulighet til det kan du ringe til avdelingen og si at du kanskje kan stille på kort varsel ved avbestillinger da? Tenker meg de skjønner deg der, at det kan være lenge å vente for deg. :)

Ja takk fot svar. Er ikke det at det er så lenge å vente, men mannen min er ute på havet da :( ville at han skulle være med. Har de åpent i jula? Skal prøve å ringe i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med de, jeg fikk endra sist så mannen kunne være med :) de var ganske greie og fleksible :)

Ja skal ringe de i morgen. Håper de ikke synes det er en dårlig grunn siden man egentlig kommer for å skjenke om barnet er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ringe de i morgen. Håper de ikke synes det er en dårlig grunn siden man egentlig kommer for å skjenke om barnet er frisk.

Krysser fingrene for st du kan få time tidligere 🙏🏻 Masse lykke til 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for st du kan få time tidligere 🙏🏻 Masse lykke til 😊

 

Takk fot det :) heldigvis ikke verdens undergang. Men koselig å få vite kjønnet samtidig.

Sist gang fikk han heller ikke vært med på den ordinære Ultralyden... Så håper denne gang 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra! :D

Ja, tok motet til meg å ringte 😁

Så nå skal jeg først på kontroll for å skjenke baby å morkake å ta en celleprøve den 13 Desember. Å da blir det ikke lenge å vente til 29 desember.

Mannen ble hvertfall glad for å være med 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener sjekke og ikke sjenke😂😉

Oi haha. Autokorrekt 2 ganger haha. Jeg skal ikke prøve å skrive det mere 😅😅😂😂😂😂😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% sikker på at jeg kjenner bevegelse nå 😁😁😁😁❤❤ tenkt over det lenge men nå er jeg sikker på at det er det jeg kjenner.

 

Kjenner dere noe? Å hvor mange uker er dere? Å hvordan kjennes det ut 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, hvilken uke? Jeg er uke 18 og kjenner lite enda, andregangs.

Andre gangs jeg å :) 2 dager før uke 17+0

 

Helt spesielt :D første gangen kjente jeg ikke det før uke 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...