Gå til innhold

Litt bekymret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en fyr 2 dager før forventet mens. Fikk også mensen den dagen jeg skulle ha det, og varte en hel uke som normalt. Ble så sammen med kjæresten min igjen samme dagen jeg fikk mens. Hadde da regelmessig sex med han når mens var ferdig. En dag over neste IKM fikk jeg en positiv graviditetstest hvor det sto 1-2 uker. Ultralyd termin sier at jeg ble gravid 2 uker etter IKM nr 2( altså med kjæresten). Det jeg lurer på er om det er noen sjanse for at det er han som ikke er kjæresten min sin unge? Når jeg både hadde mensen etter jeg hadde sex med han, testen viste 1-2 og ikke 3+ og ultralyden sier det den sier. Blir så sykt tungt om ungen kommer ut også er kjæresten med på fødselen også er det ikke hans...

 

Beklager litt rotete innlegg, men håper noen kan svare 😊

 

Anonymous poster hash: c70ee...751

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ser ut som at det er størst sjanse for at det er kjæresten din sin. Du fikk jo eggløsning 2 uker etter mensen, altså da du var med kjæresten.



Anonymous poster hash: a7c36...1ef
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

svært svært svært liten minimal sjans for at det ikke er kjæresten din. Forstår du går og gnager på muligheten. Hadde jeg og gjort. vet han at du var med noen i mellomtiden? må være fælt med gravidhormoner og alt.. å gå og bekymre seg så masse... men det er dumt om det ødelegger hele svangerskapet! det er jo en mikroskopisk sjans og tenk om du ikke får nyte svangerskapet på grunn av den! bare fortreng det. kos deg. og gled deg til babyen :) (prøv...)



Anonymous poster hash: 0e825...a55
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...