Gå til innhold

forelsket i gift mann


Ella1990

Anbefalte innlegg

hei.

 

har nå kjent denne mannen 3 månder de 2 første måndene visste jeg ikke at han var gift, vi reiste sammen han sov hos meg noen ganger, syntes det var merklig at han ikke inviterte meg hjem til seg, vi møttes enten hos meg eller hos kompisene hans.

 

Etter at jeg fikk vite at han er gift og at han har 2 barn ble jeg veldig skuffet og ville hevne meg, det jeg gjorde var at jeg flørtet og prøvde med på hans kompis foran han, bare for å irritere han. historien er lang men uansett senere på kvelden klikka han helt å slå hånden hans flere stede helt til han knakk den og skal opereres imorgen. jeg føler han er kjempe glad i meg og han spurte meg idag om jeg kunne være med han på sykehuset og slik han ville ha meg med ikke kona. 

 

Egentlig er jeg mer enn forelsket jeg elsker denne mannen, han har gitt meg så mye kjærlighet og omsorg aldri har jeg følt sånn fra noen før.

 

Ifølge han så er ekteskapet helt dødt, og det er vansklig og skille seg, hele ekteskapet er arrrangert av foreldrene og han har vært gift med henne siden han var 18, vi er opprinnelig fra et annet land. 

 

alle kompisene hans vet om oss, og svogeren. og de sier han at han er kjempe glad i meg, og jeg vet han er det. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? skal jeg gi han tid? skal jeg vente på han? skal jeg akseptere han har kone og vær nummer 2? men helt ærlig så føler jeg meg ikke nummer 2. føler jeg er alt for han. hva skal jeg gjøre? jeg har lovet at han at jeg skal bli med imorgen, siden det er egentlig min skyld på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OMG!! Kom deg unna! Han hørtes ikkje ut som ein OK fyr! 3 mnd er ingenting. Finn deg ein mann som har deg som nr.1 heilt frå starten av. Her kan dere ødelegge for mange liv blandt anna barna hans og ditt eget. Du fortjener bedre, og det gjer familien hans også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Be han orden opp hjemme. Dersom det er deg han vil ha, er lykkelig med og ser en fremtid sammen med burde han være mann nok til å stå for sitt valg. Hans kone er nr. 2 barna er nok nr.1 og du nr. 3. De har levde sammen, fått barn og skapt en familie. Barna hans vil aldri tilgi dama som var grunnen til at mamma og pappa gikk fra hverandre. Hans begrunnelse for å skille seg bør være et ulykkelig ekteskap, tapte følelser osv. Men syntes du skal gi det litt tid, 3 måneder er ikke lenge. Hos meg ringer det allerede en varsellamper dersom han har brukket hånden sin etter en sjalusi-krangel. Dersom han kan være utro mot en som han har levd store deler av livet sammen med, moren til barna hans, og der av risikere mindre samvær med barna sine og bli "alene" pappa. Hvorfor skulle han da ikke gjøre det samme mot deg?Syntes du/dere skal tenke der godt om før dere ender med å splitte en familie. Dersom han er 100% sikker på at deg er deg han vil ha, burde valget hvert enkelt :) Lykke til :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...