Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Ååå førskolelæreren... Håper sjefen din klarer å ordne slik at du ikke mister jobben. Hardt å ha slikt på seg! Jeg er jo 50% i svangerskapslønn nå pga premature rier. Dette hjelper meg godt nå og jeg har sjeldnere tak og takene er blitt mildere, slik at de ikke gjør meg bekymret. Så jeg vil absolutt tro at det at du har fått verre kynnere har med stresset i kroppen å gjøre ja!

Masse lykke til! Håper alt ordner seg på jobben og at du klarer å slappe av! Veldig godt du kjenner spark fra lillegutten:) Hjelper på å få ro i sjelen det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for fine meldinger dere💜🌸 Jeg prøver å fokusere på babyen i magen og formen min. Jeg sover mye for tiden, tror kroppen trenger mer opplading når det bor ett lite menneske inni magen.

Angående vekt, jeg har bare gått opp 2 kilo fra startvekten. Men jeg gikk jo ned 5 kilo. Så jeg har gått opp igjenn de + 2 til. Men er fornøyd med det. Håper ikke et blir mange kilo nå på slutten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på 3D ul.. Hadde gledet meg veldig, men ble litt skuffet. For lille mini nekter å vise ansiktet sitt... He he. Men vi fikk jo se to flotte bein, mage, hjerte, to hender som holdt foran ansiktet, spark og krumspring. Så det var jo magisk likevel. Og så var vi så heldig at vi får ny gratis 3D ul om under 2 uker. Synes nesten synd på ultralyd damen jeg. Var jo ikke hennes skyld at mini var sjenert;) Men veldig kjekt, for gleder meg sånn til å se ansiktet!!! Hun sa det var veldig vanlig at babyene gjemte et eller annet og at hun dermed gav ny time gratis. Så er sikkert en slags fornøyd garanti. Ellers målte hun lille gullet og fant ut han var ca 931 gram og det var visst helt perfekt. Jeg var 26+6  i går. 

Så i dag er jeg 27+0 og det er 1 UKE TIL

3.TRIMESTER...... Oi oi oi som tiden flyr. Og 3.trimester er det trimesteret jeg synes går aller raskest. Så nå¨er det jammen ikke lenge før det blir bebis i armene :hjerte:  :babygutt:  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. hvordan går det? lykke til med 3. trimester - er det uke 28 det starter? 

 

jeg er uke 26+4 nå, og de siste to dagene har babyen vært veldig aktiv! husker ikke fra sist, er dette vanlig rundt den tiden? syns jeg kjenner henne hele tiden, gjerne fordi hun er større og sterkere. har mistet litt balansen siste tiden og dunket meg et par ganger mot veggen når jeg reiser meg (ikke med magen, men rygg/ rumpe) - kan hun bli aktiv av adrenalin/ at jeg stresser? jobber 50% her, pga. kvalmen. har i dag hatt veldig vondt i ryggen, men sikkert bare stress og mye stå/ gå på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...