Gå til innhold

Vil du bli spådd av meg?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror du får barn, før du finner den rette. Eller at du har mest lyst på en baby å vugge i armene dine.

Jeg har 2 barn nå. Når tror du det evt kommer en til og når dukker mr right opp?

Ja man blir jo babysyk når alle andre har babyer. 

 

Anonymous poster hash: 888e4...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, jeg vil gjerne bli spådd☺️ Blir jeg snart gravid igjen? Hvilke mnd, år og kan du se kjønn?

 

Tusen takk for at du tok deg tid☺️ Født: 10.11.80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får du. Jeg ser du smiler med alle tennene fremme og en som tar og holder deg rundt skulderen og sier, det var det jeg sa, ikke sant. Det er en mann, ung mann som deler gleden ved å klemme rundt skulderen din. Ikke mannen din, men en bror, eller fetter.

Tusen takk He1984 😘 Noen formening om når? 😇 Dette var skikkelig godt å høre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk He1984 😘 Noen formening om når? 😇 Dette var skikkelig godt å høre 😊 Klarer du evntuelt å se kjønn? Ikke meningen å mase men blir jo så gira 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen Jeg er gravid i uke 6. Ser du om dette går bra og evt kjønn? Blir jeg alene med babyen?

Du vil ha en ung mann ved din side, men ikke så nært. Jeg føler han må ha lang tid på å føle seg klar til å bli nært et annet menneske. Du klarer deg veldig fin, har du en eldre søster eller morsfigur som du ser kan komme til å være masse til stedet for å snakke søte ord til babyen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du når det blir fødsel? desember eller januar?

 

I slutten av desember, mulig tre dager før julaften og fra noen dager etter julaften kan du ha mer lyst til å se babyen din, men du tenker etter disse dagene, at la det skje til neste år, den kommer uansett. Jeg føler 3/4, kanskje rett etter tolv, tidlig den 5 Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, jeg vil gjerne bli spådd☺️ Blir jeg snart gravid igjen? Hvilke mnd, år og kan du se kjønn?

Tusen takk for at du tok deg tid☺️ Født: 10.11.80

Du vil bli gravid når det er kaldt ute, du vil ha en god ting å tenke på når andre går med vinterdepresjon, fra høsten og fort utover vinteren med vind og snø piskende i øynene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir jeg gravid? 030584

Relativt fort, det handler mer om å bli enig med mannen din eller at du selv er 100% klar for en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noe vil prøve å spå meg, er det bare å prøve! 280584. Jeg lurer på om det er mulighet for å få første kjæresten tilbake igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke spå. Spurte litt lengere opp om du kan spå meg :)

07.03.88, samboer 02.01.93

Giftermål, barn?

Hadde vært fint om du kunne spådd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt fort, det handler mer om å bli enig med mannen din eller at du selv er 100% klar for en graviditet.

Får du opp når jeg blir gravid da? Takk for svar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne :-)

 

Jeg lurer på om vi blir gravide igjen svart og om jeg får barn nr 4.

 

Tusen takk :-)

Hadde satt veldig pris på om du ville sett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slutten av desember, mulig tre dager før julaften og fra noen dager etter julaften kan du ha mer lyst til å se babyen din, men du tenker etter disse dagene, at la det skje til neste år, den kommer uansett. Jeg føler 3/4, kanskje rett etter tolv, tidlig den 5 Januar.

Tusen takk for at du tok deg tid  :hjerte: Dette høres ut som meg ;) Jeg har veldig lyst at han skal komme i jula. Men samtidig håper fornuften at han venter til januar... 

 

Ang. ditt spørsmål om du blir sammen med en tidligere kjæreste igjen. Jeg får følelsen av at han ikke er helt bra for deg. Jeg tenker ikke på misbruk eller lignende. Men spørsmålet "hvorfor vil du bli sammen med han igjen" dukker opp i hodet mitt, om og om igjen... Jeg får følelsen av at han ikke er mannen i ditt liv. Han har du ikke møtt enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke spå. Spurte litt lengere opp om du kan spå meg :)

07.03.88, samboer 02.01.93

Giftermål, barn?

Hadde vært fint om du kunne spådd :)

Det kommer til å gå noen år før giftermål og barn, for dere eller med beste mann. Kan det være en drøm for deg, men som du ikke har delt med mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid  :hjerte: Dette høres ut som meg ;) Jeg har veldig lyst at han skal komme i jula. Men samtidig håper fornuften at han venter til januar... 

Ang. ditt spørsmål om du blir sammen med en tidligere kjæreste igjen. Jeg får følelsen av at han ikke er helt bra for deg. Jeg tenker ikke på misbruk eller lignende. Men spørsmålet "hvorfor vil du bli sammen med han igjen" dukker opp i hodet mitt, om og om igjen... Jeg får følelsen av at han ikke er mannen i ditt liv. Han har du ikke møtt enda.

 

Bare koselig å prøve å se på deg.

Takk for at du så på meg, jeg håper jeg finner tryggheten jeg hadde i forholdet som vi hadde. Ikke helt 100% trygghet, men tror ikke på at det er mulig. Føler at han var min sjanse, håper ikke det, men nå fyker årene avgårde. Håper neste og store kjærlighet dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå noen år før giftermål og barn, for dere eller med beste mann. Kan det være en drøm for deg, men som du ikke har delt med mannen din?

 

 

Takk for svar! Jeg stresser ikke med å gifte meg, bare tenkte om du som jeg kom til å bli gift (igjen). Vi prøver å bli gravide nå, håper ingenting er galt med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =) har du lyst å se på meg også?

Jeg lurer litt hva fremtiden bringer med min nåværende samboer som er født 02.12.85

Kommer vi til å få barn sammen? har 2 jenter fra tidligere forhold.

Jeg er født 29.08.84

 

Mvh Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...