Gå til innhold

Termin juin 2017


Papillons

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet posetivt i dag 4+5 termin 26.juni foreløpig😊❤

Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen😊

HAtt 2 Ma på rad og ingen barn fra før😶

vært prøvere i litt over 2 år😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ømme bryst, litt uvel på ettermiddagen, kjenner livmoren godt(som en nummen klump) og trøtt!!:) Flere som venter nr 2 her?

Første på meg. Stikker noe enormt i brysten, særlig etter at jeg løp etter bussen idag ( stupid me!) :) venter på kvalmen, gruer meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i september. Termin 2.juni. 9+4 og 3 barnet vårt ❤️ Har vært kvalm siden uke 5. Sykemeldt i 2 uker pga kvalme (oppkast og brekninger), grådig kjedelig, gleder meg til dette roer seg så jeg kan nyte graviditeten (som uansett blir min siste) mot 3.trimester når alt blir tungt og slitsomt 😆 Har mange andre symptomer; hodepine, svimmel, tissetrengt, mat jeg må ha vs. mat og drikke jeg ikke lengre tåler synet på, ekstremt trøtt, endelig fått litt fine pupper (de vokser og er ømme) igjen etter to amme perioder hvor den siste ble avsluttet i sommer 😆 og humørsvingninger. Det var det, tror jeg 😅 Har litt flere symptomer denne gangen. Har ikke vært plaget med kvalme de to forrige gangene. Symptomene kom også lenge før ikm så jeg visste jeg var gravid en god del dager før jeg kunne teste. Er uansett veldig spennende å være gravid igjen, selv om jeg har gjort det noen ganger nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 6 nå, litt kvalm, uggen svimmel, men ikke oppkast. Er det slik at jeg ikke nødvendigvis må kaste opp? Har neon erfaringer med svangerskap uten oppkast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kaster opp, noen er små kvalm uten oppkast og noen blir aldri kvalme😊

 

Har ingen ting å si for fosteret sin del om man er kvalm eller ikke😊 har kollegaer som ikke var dårlige i det hele tatt kun trøtte og de har friske fine barn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...