Gå til innhold

Flytter inn her jeg da :-)


Daydreamer 81

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har termin den 11.april og er nå 15+1

Har to kids fra før.

 

:danse:

Det kunne vært jeg som skrev innlegget ditt, Daydreamer 81. Har også to barn fra før, med termin 11.04 :babyjente:

 

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Formen min er bra....men ikke fosteret :-(

Vi skal på sykehustet i morgen å avslutte svangerskapet  :tristbla:  Gruer meg noe sinnsykt siden jeg må føde på ordniær måte og gjennom hele den runden der. Heldigvis får jeg vist all slags bedøvelse slik at det skal gå så greit som mulig for seg.

Er halveis i svangerskapet nå- noe som også er utrolig kjipt.

Men heldigvis har jeg ikke hatt problemer  med å bli gravid - så vi hååååååper på ny spire så raskt som mulig...

 

Hvordan er formen din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Formen min er bra....men ikke fosteret :-(

Vi skal på sykehustet i morgen å avslutte svangerskapet  :tristbla:  Gruer meg noe sinnsykt siden jeg må føde på ordniær måte og gjennom hele den runden der. Heldigvis får jeg vist all slags bedøvelse slik at det skal gå så greit som mulig for seg.

Er halveis i svangerskapet nå- noe som også er utrolig kjipt.

Men heldigvis har jeg ikke hatt problemer  med å bli gravid - så vi hååååååper på ny spire så raskt som mulig...

 

Hvordan er formen din? 

 

ÅÅÅÅ? Det var jo helt forferdelig å høre!! Hva er det som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Formen min er bra....men ikke fosteret :-(

Vi skal på sykehustet i morgen å avslutte svangerskapet  :tristbla:  Gruer meg noe sinnsykt siden jeg må føde på ordniær måte og gjennom hele den runden der. Heldigvis får jeg vist all slags bedøvelse slik at det skal gå så greit som mulig for seg.

Er halveis i svangerskapet nå- noe som også er utrolig kjipt.

Men heldigvis har jeg ikke hatt problemer  med å bli gravid - så vi hååååååper på ny spire så raskt som mulig...

 

Hvordan er formen din? 

 

 

Så leit å høre:( Vil du dele med oss hva som var galt og hvordan du har det? du er vel forhåpentligvis ferdig med fødsel/senabort (hva kaller man det?) nå?

 

Jeg tenker på deg, du må jo gjennomleve alle gravides mareritt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her flytter jeg også inn!

 

Har termin 30. april.

 

Har to gutter på 7 og 2 fra før.

 

Nå venter vi en lillesøster <3 

 

 

Gratulerer!

 

Vi har også to gutter fra før, en seksåring og en treåring, og nå er jenta i magen:) Veldig spennende. Jeg er så spent på hvem hun er og hvordan hun vil se ut :danse:

 

Hva synes gutta dine om å skulle få en liten søster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ÅÅÅÅ? Det var jo helt forferdelig å høre!! Hva er det som er galt?

 

Fosteret vårt hadde Trisomi 13 og hadde mange misdannelser både innvendig og utvendig, Barnet kom ikke til å være levedyktig og statistikken er meget dårlig for foster med Trisomi 13. De fleste dør under svangerskapet, hvis ikke dør de vanligvis under fødselen eller innen 14 dager etter. 

Med gode samtaler, råd og veildening valgte vi å avslutte svangerskapet under ordnede og kontolerte forhold på sykehuset. 

Det er nå snart 5uker siden vi fødte fosteret som var i ca 20 +2 gammel....

 

Det var så utrolig vondt, vanskelig og merkelig å oppleve dette...og veldig tungt å ta inn over seg nå i julen og i mørketiden...

 

Jeg har nå heldigvis fått mensen igjen og vi gleder oss masse til å prøve igjen. Optimismen er stor siden jeg har blitt gravid på 1 og 2 pp tidligere.( Har 2 flott barn fra før)

 

Ønsker dere virkelig lykke til og nyt de siste månedene mot en fin vår!  :hjerte:

Stor klem!

Endret av Daydreamer 81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...