Gå til innhold

Håper noen vil svare.. Blighted ovum??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er alt håp ute?

 

Jeg er 5+0, og clear blue ukesindikatoren viser kun 1-2 :( jeg testet for 4 dager siden da var den også bare 1-2.

 

Har heller ingen store symptomer har litt ømme bryster bare og litt murring til tider.

Blør ingenting og har ingen smerter.

 

Har ikke helt trua på dette. Ønsker realistiske svar

 

 

Anonymous poster hash: 7a75b...eec

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvordan vet du at du er 5 uker på vei? (kansje du har telt første dag ved siste mens, eller du vet akkurat når det skjedde.) Men  kanskje er du 1-2 uker på vei sånn som Clearblue viser :)  Den clearblue testen jeg tok sto det bare 3+, vet ikke hva 1-2 betyr. Kan betyr 3- 4 uker, har ikke bruksanvisning nå...

Tror ikke alt håp er ute, men aner ikke. Jeg er 6+5 , det fant jeg ut ved innvendig ultralyd, (trodde det var kun 5 uker.) men de ser ikke noe på ultralyden før du er 6 uker, før det må du ta en blodprøve hos fastlege eller du kan bestille privat time via volvat om du bor i Oslo. Håper det blir som du ønsker og alt går bra :)



Anonymous poster hash: d7ed5...8bf
Lenke til kommentar

 

Hvordan vet du at du er 5 uker på vei? (kansje du har telt første dag ved siste mens, eller du vet akkurat når det skjedde.) Men kanskje er du 1-2 uker på vei sånn som Clearblue viser :) Den clearblue testen jeg tok sto det bare 3+, vet ikke hva 1-2 betyr. Kan betyr 3- 4 uker, har ikke bruksanvisning nå...

 

Tror ikke alt håp er ute, men aner ikke. Jeg er 6+5 , det fant jeg ut ved innvendig ultralyd, (trodde det var kun 5 uker.) men de ser ikke noe på ultralyden før du er 6 uker, før det må du ta en blodprøve hos fastlege eller du kan bestille privat time via volvat om du bor i Oslo. Håper det blir som du ønsker og alt går bra :)

 

Anonymous poster hash: d7ed5...8bf

Jeg har allerede spontanabortert så nei, det gikk ikke bra.

 

Og jeg var helt sikker på hvor langt jeg var på vei fordi jeg viste 100% sikkert når unnfangelse skjedde

 

Anonymous poster hash: 7a75b...eec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...