Mrs druestein

Heisann alle sammen!

1 innlegg i emnet

Heisann! Mrs druestein er jeg. Jeg er en 33 år gammel jente, bor i Kristiansand. Jeg har egentlig aldri har hatt lyst på barn. Er en dyrelsker med stor D!

Men det skjedde noe da jeg tippet 30 år, plutselig lot jeg merke til alle barn rundt meg...plutselig var de ikke så motbydelige lenger ;) sakte men sikkert fikk jeg også lyst på barn og nå er jeg klar! Eller jeg har ihvertfall skjønt at om jeg noen gang skal få barn så får vi bare hoppe i det snart. Jeg vet jo ikke engang om jeg kan få barn! Det er jo ingen selvfølge.

Jeg og min mann har vært sammen i 8 år og gift i 2. Vi er godt etablert med hus,bil, god økonomi blablabla :)

September var første gang jeg tok en eggløsningstest, tenkte det var greit å kartlegge syklusen litt. Jeg oppdaget at jeg fikk eggløsning veldig sent i forhold til mensen. Altså min lutealfase er på ca 9-10 dager. Dette bekymrer meg litt.

Men vi hadde ihvertfall sex da eggløsningstesten var sterk så det er jo lov å håpe, selv om jeg ikke har helt trua denne måneden.

Det var litt om meg :)

Endret av Mrs druestein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå