Gå til innhold

Med. Abort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte ta en medisinsk abort for fire uker siden, 9+ på vei.to timer etter tablettene kom smerten som varte i ca en halv time, blødde i tre dager å det var det. Dette er min andre abort, hadde en ma for fem år siden som forløp på samme måte. Fikk da negativ test en uke etterpå.(hcg forsvinner fort hos meg)

Testene er svakere men ikke negativ, puppene er tyngre, kvalmen er fortsatt tilstede og jeg kjenner tydelig livmoren nå( prøver å innbill meg at det er urinblæren men?) har tre barn fra før så burde vel kjenne igjen symptomene godt.

 

Aborten var på ingen måte ønskelig men pga livssituasjon var det desverre ikke noe valg da, jeg sliter veldig nå i ettertid, føler meg tom å frykter å ta kontakt med gyn for å få bekreftet at det ikke er liv der. Har ikke feber eller smerter så haster ikke. Kan kroppen gi så mye symptom av rester eller er det innbilling fra min side som lurer kroppen?

At hormonene sitter i en stund vet jeg men synes det er vel mye så lenge etterpå?

 

Ble langt og kronlete dette🙄

 

Anonymous poster hash: dea8f...e6c

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg fikk beskjed det er veldig viktig å ta en ny graviditetstest etter 14 dager, da det kan hende fosteret har overlevd!

Har nettop svelget en Mifegyne 200 mg tablett og i morgen kl 11 skal jeg ta 4 tabletter cyotec opp i skjeden, sammen med å ta pinex forte og 2 Diclofenac. Varte virkelig smertene dine kun en halv time? Gruer meg skikkelig fordi redd for smerter.. Håper du kan gi noen tips?
Blir nervøs av å lese du fortsatt er kvalm. 

Anbefaler deg å ringe dette nummeret: 23027550 er åpent hele døgnet, det er til Gynekologisk avdeling Ullevål, der kan du spørre alt om abort, men det er viktig å ta en ny graviditetstest etter 14 dager-



Anonymous poster hash: 38c6b...2a6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...