Gå til innhold

har noen brukt psykologisk hjelp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg helt fastlåst i situasjonen og finner ingen råd. Som jeg enn vrider og vender finns det ingen bra løsning der ikke noen voksen eller barn har det kjipt. ... Har noen av dere brukt psykologisk hjelp av en proff? Leder det till noe nyttigt?



Anonymous poster hash: 0b3d8...f28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men føler du at det leder til noe bra eller er det bare slitsomt at ta upp ting utenfor hjemmets vegger? Jeg vet ikke om jeg tørr å sitte fremfor en fremmed person sammen med min partner. Er redd for at det sliter ennu mer på vår relasjon. Underligt nok føler jeg at hele ansvaret ligger på meg... for det er jeg som har et problem og det er jeg som ikke få styr på mine følelser. 



Anonymous poster hash: 0b3d8...f28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det likt som deg vedr følelsene mine. Men samtidig så er det til hjelp også.

Det hadde vært fint å hatt noen dele erfaringer med som er i samme situasjon. Lyst til det?

 

Anonymous poster hash: 5ef7b...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg en privat mld

 

Det er så mange følelser involvert og ikke alle kan jeg sette ord på. Jeg har beskrivet litt av min historie i innlegget under den neste bloggmelding - "en del av meg vil ut av forholdet". Den siste meldingen. Jeg skriver at sønnen til min samboer ignorerer meg. Men det er slik at vi nå mer eller mindre ignorerer hverandre. Jeg stenger helt til og blir veldig lett irritert på han - småting. Til eksempel syns jeg at han er veldig uselvstendig og allting blir gjort for ham.

Jeg begynner å gå på nåler flere dager innen han kommer til oss. Og så er det den første lille ignoreringen og jeg freaker helt ut inni mig. Jeg føler at det blir for mye å alltid måtte tenke på hva jeg sier og gjør og hvordan jeg oppleves. Og da blir det helt fel. Tror at jeg kanskje forsøker å provosere frem en situasjon og reaksjon... 

Er dette nå en privat melding? ;-) Jeg har ikke peiling når det kommer til sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...