Gå til innhold

Robotstøvsuger?


Atanih

Anbefalte innlegg

Jeg er mildt sagt _lei_ av å måtte støvsuge hver dag for at det skal se fint ut her, fordi vi har en bikkje som røyter noe verre. Fått det litt redusert nå ved fòrbytte, men fortsatt for mye til at jeg ikke irriterer meg over går OVERALT hver dag. Så vi har sett litt på å skaffe oss robotstøvsuger. Er det noen her som har det? Anbefales det, og i så fall hvilken? Jeg bare ser for meg at det blir mye tømminger på en økt pga alt håret, men jeg vet veldig lite om hvordan det funker...

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvordan  det funker med røytehund, men med vanlige hybelkaniner er det supert. Vel og merke om du bor så du har åpne flater.  Vår går under sofaen og bordet,  vi setter spisestuestolene opp så slipper den å styre så mye under der. Vi har ikke tepper og ganske åpen løsning, og jeg er veldig glad i vår. Den støvsuger etter sitt eget system og går tilbake til lader når den er tom. Den er nok ikke like nøye som meg, men bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skrev innlegget har vi kjøpt robotstøvsuger! 

Vi er kjempefornøyd med den og fungerer supert på hundehår, pluss mye annet som ikke er for stort til å sveipe opp. Vi ser tydelig at det har blitt støvsugd når den er ferdig, om vi ikke kikker for nøye inntil dørlistene osv ;) Men absolutt veldig fornøyd med kjøpet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...