Gå til innhold

Klarer jeg 2?


Butterfly7

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg trenger virkelig råd nå. Jeg har en sønn på 5 som jeg ble alene med da han var ca 1 uke gammel.

Det har vært tøft på både godt og vondt. De siste årene har han blitt mer og mer krevende i forhold til utagering og han har nettopp startet å være hos faren sin regelmessig.

Nå viser det seg at jeg er gravid igjen, denne gangen med en sommerflørt. Jeg fant ut dette i forrige uke, og jeg er allerede 9 uker på vei.

Jeg begynte å jobbe i januar så økonomien er trang.

 

Han som er far til barnet i magen er ganske vinglete av seg, og er veldig påpasselig med å si at det ikke blir meg og han uansett. Når han drikker sier han helt andre ting og jeg blir veldig forvirret.

Han sier at uansett hva jeg bestemmer meg for så vil han støtte meg 100%, men jeg har gått i gjennom dette før i løpet av livet og det har alltid endt med at jeg står alene uavhengig om det er abort eller ikke.

 

Mitt høyeste ønske er å ha familie med en jeg elsker og som elsker meg tilbake. Dette gjør veldig vondt fordi jeg nå blir alene med 2 hvis jeg velger å beholde dette barnet.

Jeg står også i en stor sorg fordi jeg mistet min egen pappa for snart 8 mnd siden, så jeg føler at dette er med på å komplisere tingene..

Jeg har ikke vært en tilhenger av abort, men pga ulike situasjoner har jeg tatt 2 tidligere.

 

Jeg sliter med dette valget jeg straks må ta, og det ble ikke bedre da faren til dette barnet reiste på en spontantur til syden 3 dager etter at jeg fortalte at jeg var gravid.

Han påstår at han skal støtte meg, men jeg sliter med å tro på han siden han bare stakk etter at vi fant det ut.

 

Jeg håper virkelig jeg kan få råd og veiledning her inne, da det gjør for vondt for meg å sitte med dette alene..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg ?

 

Ja du klarer 2! Men da er det best at du forbreder deg på at pappaen til babyen i magen ikke kommer til å stille opp slik du ønsker og at du får ikke den familien du har drømt om-->med han. det betyr ikke at du ikke en eller annen gang vil møte den rette, men det er lettere å klare 2 barn alene om man ikke går rundt å håper og ønsker noe fra en part som ikke kan oppfylle de ønskene man har.

 

Jeg blir selv alene med 2 barn nå. Trodde jeg hadde møtt den rette, og gledet meg så over babyen vi laget sammen, det fine ,store ,nye huset vi kjøpte. Men , slik ble det ikke. Jeg har 1 uke til termin og skal pusse opp en leilighet for at jeg og barna skal ha et fint sted å bo. Mannen jeg venter barn med kommer nok til å stille opp, men det er lettere for meg mentalt, om jeg går inn i den nye tilværelsen ved å se for meg at dette er noe jeg må gjøre alene.

 

Ønsker deg lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 9382c...e94

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...