Gå til innhold

Kan hun hete Analie i stedet for AMalie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,ikke pent i det hele tatt!

Vet om en jente som heter Analia, utenlandsk mor og norsk far og de har alltid bodd i Norge.

 

Anonymous poster hash: 91cb6...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå fikk jeg meg en god latter!😂😂analie...kan vi bytte gitte til fitte da??!🙈

 

Anonymous poster hash: 42348...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt barn skal kalles opp etter to damer som betyr mye for meg. Vanessa og Gina. Så Vagina skal hun hete. Hansen blir etternavnet. Vurderer Michelle som mellomnavn

 

Anonymous poster hash: c5d67...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barna

Klart hun kan det! Med mellomnavnet Vagine blir det enda finere.

 

Alle barna ville ha pizza om fredagskvelden,

Unntatt Analie Vagine,

Hun ville ha marokkansk tagine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at jeg møter en liten jente på 4-5 år og spør hva hun heter...

 

"Analie" svarer hun.

 

Jeg smiler godt bak hånden av talefeilen hennes og svarer; "Heter du Amalie ja, det var et fint navn"



Anonymous poster hash: 9c73c...377
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser for meg at jeg møter en liten jente på 4-5 år og spør hva hun heter...

 

"Analie" svarer hun.

 

Jeg smiler godt bak hånden av talefeilen hennes og svarer; "Heter du Amalie ja, det var et fint navn"

 

Anonymous poster hash: 9c73c...377

 

Tenkt hvordan den jenta alltid, virkelig alltid, må forklare seg. Hver gang noen tar det for gikk at hun heter Amalie må hun overbevise dem og at nei, det er med N, jeg heter ANalie...... Stakkars unge, stakkars tenåring, stakkars kvinne....

 

Anonymous poster hash: 9c73c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt barn skal kalles opp etter to damer som betyr mye for meg. Vanessa og Gina. Så Vagina skal hun hete. Hansen blir etternavnet. Vurderer Michelle som mellomnavn

 

Anonymous poster hash: c5d67...5d9

Den hadde jo blitt stoppet, du hadde ikke fått godkjent det navnet....

 

Men det er skummelt mange navn som blir godkjent selv om de vil bli en belastning for barnet, lurer på om Analie hadde blitt godkjent?

 

Anonymous poster hash: 9c73c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, HI her. Ser mange tro det er tull, men jeg var ikke ment som tull. Hvis alle tenker på analsex så kan jeg jo ikke kalle barnet mitt det. Men jeg googlet rundt og ser jo at Analia blir brukt som kvinnenavn mange steder i utlandet, ville prøve å fornorske det litt med E på slutten. Anal er vel anal i utlandet og?Er ikke anal latin? Tenker at vi kanskje er litt spesielt grisete her i Norge da, hvis det er greit andre steder.. Analius er også et godkjent guttenavn. Hvis du goofger det så finner du navnet her i Norge.

Andre forslag til hvordan kombinere Anna og Natalie? Ikke Anna Natalie, Må være ett navn.



Anonymous poster hash: 96fdb...6c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, HI her. Ser mange tro det er tull, men jeg var ikke ment som tull. Hvis alle tenker på analsex så kan jeg jo ikke kalle barnet mitt det. Men jeg googlet rundt og ser jo at Analia blir brukt som kvinnenavn mange steder i utlandet, ville prøve å fornorske det litt med E på slutten. Anal er vel anal i utlandet og?Er ikke anal latin? Tenker at vi kanskje er litt spesielt grisete her i Norge da, hvis det er greit andre steder.. Analius er også et godkjent guttenavn. Hvis du goofger det så finner du navnet her i Norge.

Andre forslag til hvordan kombinere Anna og Natalie? Ikke Anna Natalie, Må være ett navn.

 

Anonymous poster hash: 96fdb...6c6

 

 

Hva med Annalie (med stum E? Anna-Li? Er det også Analsex-aktig? Hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 96fdb...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med Annalie (med stum E? Anna-Li? Er det også Analsex-aktig? Hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 96fdb...6c6

 

Annelie er et fint navn, Annalie har jeg aldri hørt, men det er helt ok det også synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 9c73c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med Annalie (med stum E? Anna-Li? Er det også Analsex-aktig? Hilsen HI

 

Anonymous poster hash: 96fdb...6c6

Ja. Og det har ikke nødvendigvis med analSEX å gjøre, men lite kult å ha anal i navnet sitt. Vær så snill; kom på noe annet. Evt Nataliana

 

Anonymous poster hash: 14f05...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Hei, HI her. Ser mange tro det er tull, men jeg var ikke ment som tull. Hvis alle tenker på analsex så kan jeg jo ikke kalle barnet mitt det. Men jeg googlet rundt og ser jo at Analia blir brukt som kvinnenavn mange steder i utlandet, ville prøve å fornorske det litt med E på slutten. Anal er vel anal i utlandet og?Er ikke anal latin? Tenker at vi kanskje er litt spesielt grisete her i Norge da, hvis det er greit andre steder.. Analius er også et godkjent guttenavn. Hvis du goofger det så finner du navnet her i Norge.

Andre forslag til hvordan kombinere Anna og Natalie? Ikke Anna Natalie, Må være ett navn.

 

Anonymous poster hash: 96fdb...6c6

Vi er ikke spesielt grisete her; legelatin brukes i hele verden nettopp fordi man da unngår misforståelser. Så anal er anal i alle land, på samme måte som kranium, uterus, vagina, appendix, velum osv er det samme over hele verden.

 

Å kombinere Anna og Natalie er ikke det enkleste, hvis du ikke vil kalle henne Antalya...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

En avdød slektning av meg het Talitha, går det?

 

Hvis jeg skulle være kreativ ville jeg foreslå:

Nanna

Nelly-Ann

Naomi-Ann

Antonetta

Anita

Natasha

Ninette

Ninni Annette

Tale Andrea

Anne-Li

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er ikke forelder, og jeg vet at denne diskusjonen er gammel.

Men det å kalle ungen sin Analie er en eksepsjonelt dårlig idé!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vett og forstand skrev:

Jeg er ikke forelder, og jeg vet at denne diskusjonen er gammel.

Men det å kalle ungen sin Analie er en eksepsjonelt dårlig idé!!!

Jada hun har skjønt det. Hi skrev jo at hun skulle finne ett annet navn.

 

 

Anonymkode: fecc6...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Nøtta* skrev:

Nanna.

To siste i Anna og to første i Natalie.

:)

Lianna.

Lianne.

Natalia.

Anita. ;)

 

Tråde er fra sommeren 2016,regner med barnet har fått navn og for lenge siden ;)

Anonymkode: fecc6...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tråde er fra sommeren 2016,regner med barnet har fått navn og for lenge siden ;)

Anonymkode: fecc6...c98

Ser man det jah! Haha!

Håper de fant et fint navn tilslutt da. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...