Gå til innhold

Jeg spår...


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Gjest He1984

At det heller ikke idag er noen som spår her! Tar jeg rett?

 

28.05.84 venter på den spåeren som kan se når og hvem jeg møter min store kjærlighet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du treffer han 04. august i år, men dere blir ikke kjærester før 22. desember. Ta det rooolig med sex!

 

Anonymous poster hash: 4e49a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg lurer på når jeg treffer han? Eller om du kan si noe om kjæresten min, om jeg i det hele tatt kommer til å få en kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si deg det at om jeg fortalte deg den dagen du vil treffe han ville ikke ditt hjerte være åpent, slik det trenger å være, for han. Han må overraske deg og ta deg med storm. Men, du kommer til å møte en fantastisk fyr som gjør nettopp det, helt fra første øyeblikk (noe ikke alle opplever). Dere vil få et fint liv sammen.

Du vil både oppleve at han er så fantastisk å lytte til og så god til å forstå deg. Han har så mye å gi av seg selv, samtidig som han viser at han liker å lytte til deg, lytte til dine tanker, forstå deg, og reflektere en del tilbake rundt det du har av tanker og meninger.



Anonymous poster hash: e9b7c...253
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si deg det at om jeg fortalte deg den dagen du vil treffe han ville ikke ditt hjerte være åpent, slik det trenger å være, for han. Han må overraske deg og ta deg med storm. Men, du kommer til å møte en fantastisk fyr som gjør nettopp det, helt fra første øyeblikk (noe ikke alle opplever). Dere vil få et fint liv sammen.Du vil både oppleve at han er så fantastisk å lytte til og så god til å forstå deg. Han har så mye å gi av seg selv, samtidig som han viser at han liker å lytte til deg, lytte til dine tanker, forstå deg, og reflektere en del tilbake rundt det du har av tanker og meninger. Anonymous poster hash: e9b7c...253

Så hyggelig å lese! Jeg har vært singel nesten 10 år, håper det ikke er mange år til jeg møter han. Kan du si noe om tid på året, eller noe om hvor lenge det er til jeg møter han? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...