Gå til innhold

Flytter inn hit❤️


Smukka91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sier dagens test at jeg også tilhører denne gruppen❤️☺️

Min termin er enn så lenge 5 mars

Endret av kath83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse😀❤️ her er jeg litt usikker på hva som egentlig skjer. Billig strimler er ikke blitt sørlig sterkere, A1 testen har blitt hakket sterkere siden i går ettermiddag. Fikk gravid 1-2 på CB digital idag, men negativ på CBFM når den var positiv i går. Så er litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at hvis du har fått positiv på de andre så er du gravid. De skal ikke slå ut med mindre HCG er tilstede og det får du kun om du er gravid. Mulig den som ikke slo ut var en med feil på. Men det er jo veeeeeldig tidlig enda, så ta en liten pause i testingen og vent til helgen, da er nok hormonnivåene blitt enda høyere så testen viser det klart og tydelig. Men tror nok du kan ta en seiersdans uansett, flere positive tester kan ikke ta feil 😉

Du må forresten ikke lese av testen dagen etter, det står på pakningsvedlegget at det er det første resultat som er riktig.

Endret av kath83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at hvis du har fått positiv på de andre så er du gravid. De skal ikke slå ut med mindre HCG er tilstede og det får du kun om du er gravid. Mulig den som ikke slo ut var en med feil på. Men det er jo veeeeeldig tidlig enda, så ta en liten pause i testingen og vent til helgen, da er nok hormonnivåene blitt enda høyere så testen viser det klart og tydelig. Men tror nok du kan ta en seiersdans uansett, flere positive tester kan ikke ta feil 😉

Du må forresten ikke lese av testen dagen etter, det står på pakningsvedlegget at det er det første resultat som er riktig.

Fikk ikke ro i kroppen, så har fått meg en legetime idag. Nei, jeg tok to forskjellige tester med CBFM. En positiv i går og en negativ idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke ro i kroppen, så har fått meg en legetime idag. Nei, jeg tok to forskjellige tester med CBFM. En positiv i går og en negativ idag

Lykke til hos legen! Skal krysse fingre for deg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig fint hos legen. Graviditetstesten var positiv der også. Tok ikke Hcg blodprøve for det ville ikke gjøre det bedre for meg. Skal heller ta det om jeg begynner å blø.

 

Hsr allerede fått helsekort for gravide. Veldig tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!☺️ Gratulerer, du er offisielt et magehus😄 Tok samme test og min er helt lik. De slår jo ikke ut uten HCG og det finnes kun i kroppen når man er gravid... Ja det er veldig tidlig! Blir en laaaaaaaaaang ventetid😅 Dette er nr 3 for meg så skal prøve å late som ingenting en stund og prøve å "glemme" det litt. 9 mnd går så uendelig tregt om man går helt opp i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig lang ventetid! Lege satt termin til 1 mars, så da vil det si at jeg er 4+2 idag og ikke 3+6. Snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn hit og håper jeg får bli denne gangen Jeg fikk veldig positiv test i dag 10 dpo ☺ foreløpig termin 11-13 mars alt etter hvilken kalkulator som regner det ut. 3+3 i dag værtfall.

Håper medisinene jeg har fått gjør at denne spiren limer seg fast ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg inn hit og håper jeg får bli denne gangen Jeg fikk veldig positiv test i dag 10 dpo ☺ foreløpig termin 11-13 mars alt etter hvilken kalkulator som regner det ut. 3+3 i dag værtfall.

Håper medisinene jeg har fått gjør at denne spiren limer seg fast ☺

Gratulerer så mye😀❤️ hvilke medisiner er det du tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

albyl-e frem til positiv test, crinone, klexane og prednisolon fra positiv test :) brukte crinone og albyl-e i januar fra positiv test så glad jeg har fått litt ekstra nå å håper det vil hjelpe

Jeg har fått de fordi de ikke finner noe galt, å prednisolon siden det er leddgikt, psoriasis og stoffskifte i familien og jeg har pitte litt psoriasis selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren klamrer seg fast😘 jeg går på metformin, men er usikker på om jeg skal fortsette å ta de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hvor mange uker er du nå ? :)

Ser vi er like gammle :) har dere prøvd lenge ? vi har prøvd i snart 2 år å hatt mye uflaks, så håper virkelig lykken får vare denne gangen ❤

Hmm, har du snakket med legen som skrev det ut til deg ? :)

Jeg var gravid sist sommer å da var jeg kjempe kvalm å sov masse, håper det begynner senere en i uke 7 denne gangen eller at det ikke blir like voldsomt for vi skal til tyrkia 17 juli i 2 uker

 

 

Har dere andre noen symptomer og kom de tidlig ?

Jeg har ikke hatt noen symptomer denne gangen, annet enn veldig oppblåst (4 dager nå) og det strekker litt i venstre side svakt :) hadde nok også en liten festeblødning på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hvor mange uker er du nå ? :)

Ser vi er like gammle :) har dere prøvd lenge ? vi har prøvd i snart 2 år å hatt mye uflaks, så håper virkelig lykken får vare denne gangen ❤

Hmm, har du snakket med legen som skrev det ut til deg ? :)

Jeg var gravid sist sommer å da var jeg kjempe kvalm å sov masse, håper det begynner senere en i uke 7 denne gangen eller at det ikke blir like voldsomt for vi skal til tyrkia 17 juli i 2 uker

 

 

Har dere andre noen symptomer og kom de tidlig ?

Jeg har ikke hatt noen symptomer denne gangen, annet enn veldig oppblåst (4 dager nå) og det strekker litt i venstre side svakt :) hadde nok også en liten festeblødning på onsdag :)

Jeg er 4+5 idag😊 vi har prøvd i 10mnd. Jeg har pcos og brukte både metformin og femar nå når jeg ble gravid😊

 

Jeg skal til gynekologen nå på onsdag, så skal høre med han om jeg skal fortsette. Håper jeg får det mtp at det er litt økt sjanse for å miste med pcos, og metformin kan være med på å redusere sjansene.

 

Jeg er litt kvalm til tider, men ikke så plagsomt. Ømme pupper meldte sin ankomst i helgen. Har i tillegg voldsomme ryggsmerter, samt en del murringer i livmoren. Var sykemeldt fra før av pga ryggen, men når jeg ble gravid ble det enda verre.. 🙁 symptomene kom 2 dager før ikm. Testet positivt 4 dager før ikm.

 

Håper begge sine spirer klamrer seg fast❤️❤️

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kanskje forsette hvis du sier at du blir mindre nervøs av det :)

 

Ja håper virkelig de gjør det ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn hit jeg også. 
SA 28 mai 8+6 (hatt veldig ustabil syklus, visste ikke at jeg var gravid før jeg reagerte på blødningen og tok en test)

Positiv test i dag, vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tror jeg havner i mars en gang uansett :) 

Satser på tidlig UL i rundt uke 9-10, hadde det med førstemann og synes det var veldig beroligende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn hit jeg også. 

SA 28 mai 8+6 (hatt veldig ustabil syklus, visste ikke at jeg var gravid før jeg reagerte på blødningen og tok en test)

 

Positiv test i dag, vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tror jeg havner i mars en gang uansett :) 

 

Satser på tidlig UL i rundt uke 9-10, hadde det med førstemann og synes det var veldig beroligende. 

 

Gratulerer :D 

​jeg skal også ta ul i uke 9-10 :) har målt hcg og forsetter med det om jeg skulle bli nervøs siden jeg har mistet flere ganger.

​Målte på tirsdag 11 dpo og da var det 91 så det lover godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Kom til å tenke på.. Tenk om det er HCG fra SA..? Som lager positiv test nå?

 

HCG var 589 30.05 og 109 2 juni, kan det fortsatt være rester etter det?

 

Testet i går basert på symptomer fra graviditeten med første mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off det er ikke godt å si, med meg gikk hcgen treigt vekk på slutten. Du kan jo teste igjen om noen dager å se om testen blir sterkere eller om den er lik / svakere.

Håper ikke at det er rester av hcg men jeller et nytt svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag som ble veldig kjapt positiv og som hadde mye sterkere strek. Like sterk som kontroll streken.. Så da satser vi på at det er "liv laga" :-)

 

Som med førstemann så stikker og strekker det i livmoren og jeg er småkvalm, trøtt og kresen på maten :-)

 

 

Hvordan er formen til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at testen har blitt så sterk

 

Jeg har ikke noe særlig plager, litt strekk og stikk av og til, puppene har endret seg en god del , oppblåst, litt trøtt, og halsbrann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...