Gå til innhold

Sukk, hvem er far?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Står mellom to stk.

 

Syklus på ca. 28 dager. Siste mens 13. Mai. Sex med nr 1 25-27. Mai. Sex med nr 2 natt til 29. Mai. Tok ikke EL-tester, null prevensjon. Hadd EL-slim fra 23. Mai og utover, usikker når det forsvant. Skal nevnes at jeg og nr 1 har prøvd i åtte-ni mnd å bli gravid. Og sex med nr 2 skyldes alt annet enn utroskap- altså sex mot min vilje :'( Nå er jeg redd jeg er gravid med nr 2! Vurderer å søke om fostervannsprøve, eller evt dra til Sverige for farskapstest under svangerskap.

 

Anonymous poster hash: a978b...792

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

vil tro det er nr 1 ut fra beskreivelsene dine. men det overlapper jo, og eggløsningsslim er ikke noe sikkert tegn på EL, sædceller kan overleve lenge, så vanskelig å si, og det vil være vanskelig for oss her inne å svare på dette.

 

jeg ville tatt en fostervannsprøve... sjekket farskapet. er person 2, en person du ønsker å bære frem barnet til?



Anonymous poster hash: 3f185...e06
Lenke til kommentar

Er nr to far, blir det helt klart abort. Er jo snakk om et overgrep. Ønsker veldig at min samboer (nr én) skal være far, iom at vi har prøvd veldig lenge. Men er vel ingen mulighet for å sjekke DNA via blod under svangerskapet i Norge? Og fostervannsprøve foregår vel såppas sent i svangerskapet, at abortgrensen forsvinner? Veldig redd både jeg og samboer nå, og vet ikke hva vi skal gjøre :(

 

Anonymous poster hash: a978b...792

Lenke til kommentar

jeg hadde reist til sverige og fått det undersøkt der, finn ut hvem du tar kontakt med og kom i gang så tidlig som mulig. evt må du bare gamble på at det er far2 som er far og ta abort.



Anonymous poster hash: 3f185...e06
Lenke til kommentar

Ringte gynekologisk avd ved sykehuset her jeg bor. De sa jeg måtte ha henvisning fra fastlege for å avgjøre farsskap. Men er ikke det ulovlig her til lands da? Og hvilken prøve er det isåfall snakk om? Er jo bare 4+1 enda.

 

HI

 

Anonymous poster hash: a978b...792

Lenke til kommentar

Annonse

Ringte gynekologisk avd ved sykehuset her jeg bor. De sa jeg måtte ha henvisning fra fastlege for å avgjøre farsskap. Men er ikke det ulovlig her til lands da? Og hvilken prøve er det isåfall snakk om? Er jo bare 4+1 enda.

 

HI

 

Anonymous poster hash: a978b...792

Lenke til kommentar

Jeg ble gravid etter voldtekt så jeg vet det er utrolig tøft. Når du allerede vurderer abort er det et spørsmål om du føler du greier å gjennomføre svangerskapet uansett? Har du noen å snakke med om overgrepet? Jeg valgte jo å beholde. Jeg viste heller ikke hvem som var far, var to kandidater og ingen av de var frivillig og samtidig så viste ikke før barnet var født...

 

Anonymous poster hash: ab736...88a

Lenke til kommentar

Har samboer, så snakker med han om det som skjedde. Han vil ikke at jeg skal beholde barnet, fordi han ikke klarer å få noe forhold til dét. Og han tenker på det fæle jeg opplevde, hver gang han tenker på graviditeten. Men samtidig synes jeg det er helt forferdelig å ta abort, om barnet er samboer og mitt sitt- vi har trosd alt prøvd lenge! Leit å høre om det du opplevde, vet hvor fælt det er, så føler veldig med deg! Du er tøff <3

 

Anonymous poster hash: a978b...792

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du må ta farskapstest i Sverige! Det er bare blodprøver, og SÅ verdt det!! Det er ufattelig at Norge forbyr sånt (selv om jeg mener å ha lest at etter overgrep kan man få farskapsyest gjennom fostervannsprøve. Men fostervannsprøve er uansett risikabelt, imens dna-testing via vanlig blodprøve er helt trygt). Du kan ta testen i Sverige fra uke 9, blodprøvene blir sendt til USA, og dere får et sikkert svar. Verdt hver ei krone!

 

Anonymous poster hash: 45cae...353

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...