Gå til innhold

Noen som har fått mage?


Connie86

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+3 i dag og føler meg stor allerede. Vi har sagt det til våre nærmeste for nå som det er sommer og varmt ute klarer jeg ikke å skjule magen :tongue:  Jeg har også hørt at 2. gangs gravide får mage fortere også, noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 6+5, men de siste dagene har jeg begynt å føle at magen kommer for fullt - selv om det sikkert er altfor tidlig? Førstegangs her. Kanskje det bare er varmen eller at jeg er oppblåst, men orker ikke ha på meg trange klær, for føler bare at deg synes sånn og alt alle ser det. Eller så har jeg bare lagt på meg på magen, haha 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker i dag. Magen kom med en gang, men så er jeg kanskje påvirket av hormoner siden vi hadde IVF. Men jeg sliter skikkelig med å skjule det nå. Er så dårlig i tillegg. Venter bare på tidlig ultralyd neste uke. Om alt er som det skal da, må jeg nesten bare fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vistes i noen uker her. Er må 10+0 og har store problemer med å skjule magen i varmen. Har vistes siden ca u 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er nok bare oppblåste :) livmoren skal ikke kan kjennes over det lille benet der nede før ca 3 måneder på vei. MEN jeg også føler at jeg har sett kjempe gravid ut de siste ukene, det kommer nok av at jeg ser ut som en ballong pga luft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler magen er kjempestor.. skikkelig skjedd noe de siste ukene.. vanskelig å hjemme det uten stor klær og jakker/skjerf hengende foran.. har tvillinger inni der, så magen blir vel litt fortere større, men likevel.. sjokkert over størrelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har nok fått litt mage (13,4 uker), men det er nok mye fordøyelsen som er treigere for tiden (tar det ikke dobbelt så lang tid når man er gravid?), for den er ikke særlig stor om morgenen. Gleder meg til struttende mage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få mage som vises litt mot slutten av dagen og som jeg kan kjenne godt på morgenen når jeg ligger flatt i senga 😊 Blir hardere og hardere for hver dag som går 😊😊 er 14+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...