Gå til innhold

Abort om 2 dager ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei . Jeg er 29 år og Min kjæreste er 42. Vi har vært sammen i 1 år og jeg har akkurat fått påvist graviditet i 8. Uke tross bruk av p piller ... Han vil ikke ha fler barn da han har 2 fra før av , og han tvinger meg til å ta abort om 2 dager ... Jeg har allerede gjennomgått en abort da jeg var 18 år og har ikke lyst til å ta en til ... Jeg er i en annen situasjon enn for 11 år siden . Nå eier jeg en leilighet , har utdanning og fast god inntekt , så det økonomiske er på plass. I tillegg er jeg ferdig med "ut på byen perioden " og jeg er rimelig klar for barn ... Typen vil forlate meg dersom jeg ikke tar abort og han sier han vil ha 0 kontakt med barnet .. I tillegg sier han at han vil miste all respekt for meg ....!!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre .., han eller barnet ? Jeg har stor familie i nærheten og venner som støtter meg .. Men jeg føler også at barnet trenger en far .. Og jeg er veldig redd for om jeg klarer å oppdra et barn alene ... Noen råd , tips? Jeg tar i mot alt for synes det er veldig vanskelig å ta en avgjørelse nå . Går masse frem og tilbake

 

Anonymous poster hash: 29a06...ee6

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

mye mulig han ombestemmer seg når han har vent seg med tanken :) om jeg hadde fast jobb hus og alt på stell ville jeg beholdt uansett va barnefar sier og truer med, så hadde han fått tatt sitt valg etterpå. om du er 29 år og ikke har barn fra før av er det vel kanskje påtide ??



Anonymous poster hash: 81b60...1f1
Lenke til kommentar

Ja jeg har veldig lyst på barn . Har ingen fra før .. Men jeg er så usikker da barnet vil vokse opp uten en pappa . Men jeg vil jo selvsagt elske barnet og gjøre alt for mitt barn dersom jeg beholder

Lenke til kommentar

Huff, for en vanskelig situasjon å være i!

 

Vet du hva? Dersom du ikke har noen barn fra før, og ønsker deg barn, så synes jeg det er egoistisk av samboeren din å nekte deg det. Og måten han håndterer dette på, slik du beskriver det, høres for meg helt forkastelig ut!

 

Greit nok at det ikke var planlagt nå, men om denne mannen vil være sammen med deg så må han også gi deg muligheten til å få barn. Gjør han ikke det så synes jeg faktisk ikke han er riktig mann for deg.

 

Om du vil oppdra et barn på egen hånd er jo en annen vurdering. Personlig ville jeg beholdt barnet dersom jeg hadde fast jobb og leilighet. Jeg er i samme alder som deg også, og man vet jo ikke hvor lenge man faktisk er i stand til å få barn...

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Det endte med at han ble med til sykehuset .. Jeg tok pilla , og dagen etter da jeg skulle abortere hjemme var han ikke tilstede. Han dro til Danmark med en kompis . Nå skal det sies at denne turen var bestilt og betalt på forhånd .. Men ja jeg forventet å ha han hos meg likevel

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...