Gå til innhold

Ledig dagmamma, Kongsberg


T#3

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 år, samboer og bor på Kongsberg. Her har vi et stort hus med masse tomleplass både ute og inne. Jeg er hjemme med min datter, født 2015.

Huset vårt ligger omtrent innerst i en blindvei, så her er det veldig lite trafikk som forstyrrer. Like ved er det en kommunal lekeplass med mange gøyale, spennende og utfordrende apparater.

Naturen er rett utenfor døra, og vi har Laagdalsmuseet med gårdsdyr bare en liten trilletur unna. En åpen barnehage har opplegg to dager per uke, det kan vi benytte oss av.

 

Jeg har jobbet i en barnehage i byen som Spesialpedagog assistent. Foruten om det har jeg vært flere år i helsevesenet i kommunen som hjelpepleier.

Jeg har Førstehjelpskurs, medisinkurs og sikkerhetskortet for barnehageansatte. Jeg har delvis fullført utdannelsen Barnepleier.

Ada (1) har tre hjemmeboende søsken, alle i skolealder (6-14 år). Hun har også ei søster på 10 som er her annenhver helg. Så vi er en stor og god gjeng!

Jeg har ikke jobbet som Dagmamma tidligere, men har passet andres barn siden jeg var ungdom.

Så erfaring med barn har jeg i bøtter og spann! Vi har ingen husdyr, så en eventuell allergi er ingen problem. Jeg er trygg på å gi eventuelle faste medisiner eller om det er andre medisinske behov.

 

Ditt barn får en trygg og hjemmekoselig hverdag med oss. Omsorg og oppmerksomhet, lek og oppdagelsesferder. Riktig balanse av aktivitet og hvile for en god hverdag.

Jeg setter verdien av barns evne til selvstendighet høyt og mener det henger sammen med mestring og selvfølelse.

 

Vi gleder oss til å få en venn hit til oss :)

 

..............................

Annen informasjon:

Registrert enkeltmannsforetak og betaler skatt.

Ledig fra medio august 2016.

Ta kontakt for pris og tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...