Gå til innhold

Blødning 😱


Kvinne0879

Anbefalte innlegg

Hadde ei blødning i går, gammelt blod. Var hos legen og fikk full undersøkelse med blodprøver, urinprøve og utvendig ul. Legen mente bestemt han så liv i fostret, var litt vanskelig å se så tidlig som u 8 på utvendig ul. Nå er det bare å vente å se hbordan det går. Kunne tenkt meg en ul igjen om ei uke elr 2, får se om jeg får det hos legen eller må bestille meg privat time(dyrt). Er så bekymra for spiren min 😥

Endret av Kvinne0879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei blødning i går, gammelt blod. Var hos legen og fikk full undersøkelse med blodprøver, urinprøve og utvendig ul. Legen mente bestemt han så liv i fostret, var litt vanskelig å se så tidlig som u 8 på utvendig ul. Nå er det bare å vente å se hbordan det går. Kunne tenkt meg en ul igjen om ei uke elr 2, får se om jeg får det hos legen eller må bestille meg privat time(dyrt). Er så bekymra for spiren min 😥

Of, ikke kjekt med blødningen :-(

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden med spiren din <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde gammelt blod fra 6+1 til 6+6 i mitt forrige svangerskap. Snuppa er nå over 8 måneder gammel og sover søtt på rommet sitt ;) Jeg fikk forsåvidt innvendig ultralyd i uke 7 den gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare med den ene blødninga heldigvis, men føler magen er så øm og halvekkel. Mulig det bare er ligamentsmerter og hodet mitt, men greier ikke la vær og tenke at noe er galt mwd spiren min... Må få fiksa meg ul snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangeskap hadde jeg blødinger nesten kontinuerlig i 4 uker. I dag er han 3.5 år og en frisk og rask gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blødning i svangerskap 2, å da endte jeg opp med å gå med ett død embryo i 10+5 uker, derfor får jeg litt noja nå.. Vet det er mange som kan blø uten at det er noe galt heldigvis 😊

Endret av Kvinne0879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...